Dołącz do grona moderatorów największego forum bukmacherskiego w Polsce

Ile trwa tercja w hokeju? Czyli pytania, rozmowy, transfery i newsy z lodowej tafli

1 listopada 2006 20:35
1
fox71
fox71
Forum VIP
Sty 2006 5 955 2 209 23
W tym temacie można pisać newsy hokejowe, zadawać pytania i porozmawiać na temat hokeja.
11 listopada 2006 18:12
2
gunman
gunman
Paź 2006 131 0 8
no to ja zadam pytanko jako pierwszy..............moze takie nooboskie ale niedawno zaczołem grać

kiedy zaczyna się sezon nhl a kidy kończy
11 listopada 2006 22:23
3
patrolinho
patrolinho
Forum VIP
Lip 2006 666 143 12
Sezon zasadniczy zaczął się w tym roku 4 października a kończy się 8 kwietnia zgodnie z czasem Amerykańskim 😄 Później po sezonie zasadniczym faza PLAY - OFF tylko nie wiem kiedy się zaczyna ani nie wiem kiedy się kończy.
Mówili zagraj będzie fajnie, mówili... a sami nie zagrali 😄
11 listopada 2006 22:31
4
puzon
puzon
Sie 2006 51 0 7
Gdzie można znaleźć kontuzje dot. ligi norweskiej oraz słowackiej?
12 listopada 2006 11:51
5
gunman
gunman
Paź 2006 131 0 8
Mam Jeszcze Jedno pytanko............Czytam sobie ligę niemiecka i nie mam pojecia co znaczą skroty:

SP S OTS PSS OTV PSV V TV DP



bardzo Proszę o przetłumaczenie
12 listopada 2006 12:05
6
patrolinho
patrolinho
Forum VIP
Lip 2006 666 143 12
Mam Jeszcze Jedno pytanko............Czytam sobie ligę niemiecka i nie mam pojecia co znaczą skroty:

SP S OTS PSS OTV PSV V TV DP



bardzo Proszę o przetłumaczenie


A wiec tak:

SP - rozegrane mecze

S- zwycięstw

OTS - zwycięstw po dogrywce

PSS - zwycięstw po rzutach karnych

OTV - porażki po dogrywce

PSV - porażki po rzutach karnych

V- porażki

TV- bilans bramkowy

DP- jest to średnia zdobywanych punktów na spotkanie. Dzieli się liczbę rozegranych meczy przez ilość punktów.





🍺
Mówili zagraj będzie fajnie, mówili... a sami nie zagrali 😄
12 listopada 2006 12:10
7
fox71
fox71
Forum VIP
Sty 2006 5 955 2 209 23
Niestety posiadam linka do stronki z kontuzjami szweckiej i fińskiej ligi.

http://www.totalctrl.info/login.php trzeba się na tej stronce zarejestrować
19 listopada 2006 03:28
8
maciekluki
maciekluki
Lis 2005 93 0 7
Ma ktoś linka do NHL aby sprawdzic kontuzje itp?
19 listopada 2006 12:58
9
rookie91
rookie91
Mar 2006 296 0 7
Ma ktoś linka do NHL aby sprawdzic kontuzje itp?


Czytaj Prewiews, meczy które cie interesują to sie dowiesz czy są jakieś kontuzje :]
19 listopada 2006 13:35
10
patrolinho
patrolinho
Forum VIP
Lip 2006 666 143 12
Ma ktoś linka do NHL aby sprawdzic kontuzje itp?



http://www.sportsline.com/nhl/injuries

http://www.covers.com/pageLoader/pageLoader.aspx?page=/data/nhl/injury/injuries.html

🍺
Mówili zagraj będzie fajnie, mówili... a sami nie zagrali 😄
21 listopada 2006 17:36
11
maciekluki
maciekluki
Lis 2005 93 0 7
http://www.sportsline.com/nhl/injuries

http://www.covers.com/pageLoader/pageLoader.aspx?page=/data/nhl/injury/injuries.html

Dzięki Patrolinho o to mi chodziło :mrgreen: Masz może jeszcze jakieś linki do kontuzji zawodników w europejskich ligach
25 listopada 2006 00:23
12
maciekluki
maciekluki
Lis 2005 93 0 7
Witam. Mam pytanie czy może ktoś podac e-mail do wszystkich drużyn NHL. Szukałem ale na niektórych stronach nie ma :| Proszę o pomoc :wink:
25 listopada 2006 13:45
13
bigpapi
bigpapi
Lip 2006 681 3 7
Widocznie kiepsko szukales.

Nie licz an to, ze Ci ktos poda, tylko sam sie wez do roboty i sie wysil.

http://www.nhl.com i masz odnosniki do stron klubowych.
27 listopada 2006 00:31
14
maciekluki
maciekluki
Lis 2005 93 0 7
BigPapi, wiedz że szukałem ale do niktórych klubów nie znalazłem np: Anaheim, San Jose, Buffalo. Ma ktośdo niech e-maile? Będe wdzięczny :mrgreen:
1 grudnia 2006 15:12
15
bigpapi
bigpapi
Lip 2006 681 3 7
To kiepsko szukales, z ciekawosci zerknalem na Kaczki, bo pierwsze z brzegu i znalazlem bez problemu :jezora:
5 grudnia 2006 23:12
16
wislak
wislak
Forum VIP
Lip 2006 1 643 2 13
mam takie pytanie
czemu mecz NHL sa u niektorych bukow np Ottawa - Detroit a u innych ten sam mecz Detroit-Ottawa
nie interesuje sie ty zbytnio i nie wiem ;/
nie ma tam gospodarzy i gosci? na neutralu graja czy jak?
6 grudnia 2006 01:07
17
almighty
almighty
Kwi 2006 173 0 7
w systemie amerykanskim podaje sie mecz : goscie - gospodarze (np. bwin), a nie tak jak jestesmy przyzwyczajeni gospodarze - goscie (np. expekt)
http://www.almighty-betting.pl
20 grudnia 2006 15:38
18
wislak
wislak
Forum VIP
Lip 2006 1 643 2 13
Mam takie pytanie

Ma ktoś jakąś stronę z całkowitymi informacjami o NHL?

Chodzi mi o takie podstawy... np. po ile meczy gra kazdy z kazdym, jak to sie odbywa, ile u siebie ile na wyjezdzie, jak to jest z konferencjami, potem jak wychodzą do play off, poza tym np transfery jak sie robi, kiedy mozna itp czy sa jakies okna :jezora:

prosze o jakis link albo odpowiedzi tak ogolnie jakby ktos mogl napisac :jezora: :hokej: :hokej: :hokej:
20 grudnia 2006 17:52
19
fox71
fox71
Forum VIP
Sty 2006 5 955 2 209 23
Mam takie pytanie

Ma ktoś jakąś stronę z całkowitymi informacjami o NHL?

Chodzi mi o takie podstawy... np. po ile meczy gra kazdy z kazdym, jak to sie odbywa, ile u siebie ile na wyjezdzie, jak to jest z konferencjami, potem jak wychodzą do play off, poza tym np transfery jak sie robi, kiedy mozna itp czy sa jakies okna :jezora:

prosze o jakis link albo odpowiedzi tak ogolnie jakby ktos mogl napisac :jezora: :hokej: :hokej: :hokej:


To chyba nie pytanie tylko ,masa pytań.Meczy w sezonie zasadniczym jest 82.Do PO wchodzi 16 drużyn z najlepszym bilansem punktowym.Transfery można dokonywać przez cały rok nie ma zadnych okien.Polecam http://www.nhl.com ,tam dowiesz sie również czy Owieczkin nadal lubi hamburgery z sosem czosnkowym ,czy zmienił upodobanie muzyczne ,jaki ma numer buta,czy lubi Mentosy itp,itd
20 grudnia 2006 17:57
20
wislak
wislak
Forum VIP
Lip 2006 1 643 2 13
fajnie by bylo jakby byla po PL :/

a innych linkow nie ma ktos ale w tych klimatach?


:hokej: :hokej: :hokej: :hokej: :hokej: :hokej: :hokej: :hokej: :hokej: :hokej:
754 2 060
Moderatorzy
Dodaj nowy wpis
Ta strona korzysta z ciasteczek (plików Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji na stronie polityki prywatności.