>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<

Bwin - problem

R 0

rutraman

Użytkownik
witam
mam a raczej miałem konto u tych zlodzieji około 3 lat, wcześniej nie było żadnych problemów może poza drobnymi nieporozumieniami co do wyników meczu szybko z resztą wyjaśnionymi po kontakcie z supportem aż tu nagle... no właśnie, jakieś 10 dni temu chciałem dokonać wypłaty z konta (nie pierwszej) i po zleceniu przelewu zblokowali mo konto.

Po wymianie kilku mailu z supportem w celu wyjaśnienia całej sprawy otrzymałem wiadomość którą napewno niektórzy z was znają:
Szanowny Panie Grabowski!
Szanowny Panie xxxxxxx
Dziękujemy za e-mail oraz a cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Uprzejmie informujemy, że Pana konto bwin zostało bezpowrotnie zamknięte przez nasz Dział Bezpieczeństwa i nie zostanie reaktywowane.
Upoważnia nas do tego następujący punkt regulaminu, który zaakceptował Pan podczas rejestracji:
ODPOWIEDZIALNOŚĆ CYWILNA/PRZETWARZANIE DANYCH
4. Spółka ma prawo wykluczyć użytkownika z uczestnictwa w całej ofercie bwin International Ltd., bez podawania przyczyn.
Decyzją działu bezpieczeństwa nie jest Pan upoważniony do wypłaty środków z konta.
Bardzo nam przykro, że musieliśmy podjąć taką decyzję.
Z poważaniem,
Support Team z bwin
bwin wspiera ideę
Responsible gaming
Dziękujemy za e-mail oraz a cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Uprzejmie informujemy, że Pana konto bwin zostało bezpowrotnie zamknięte przez nasz Dział Bezpieczeństwa i nie zostanie reaktywowane.
Upoważnia nas do tego następujący punkt regulaminu, który zaakceptował Pan podczas rejestracji:
ODPOWIEDZIALNOŚĆ CYWILNA/PRZETWARZANIE DANYCH
4. Spółka ma prawo wykluczyć użytkownika z uczestnictwa w całej ofercie bwin International Ltd., bez podawania przyczyn.
Decyzją działu bezpieczeństwa nie jest Pan upoważniony do wypłaty środków z konta.
Bardzo nam przykro, że musieliśmy podjąć taką decyzję.
Z poważaniem,
Support Team z bwin
bwin wspiera ideę
Responsible gaming
Cy ktoś jest bądź był w podobnej sytuacji? wiem że istnieje eKorga, czy komuś udało się uzyskać u nich pomoc w podobnej sprawie? jet jakaś szansa na odzyskanie kasy? chodzi o troche ponad 1k pln, nie mam zamiaru im tego odpuścić.

Pomuszcie proszę!!!
 
A 44

ab178

Użytkownik
Zgłoś sprawę w SBR (www . sportsbookreview . com).

Swoją drogą, dziwi mnie taka decyzja bwin. Nie wierzę, że zamykają losowo wybrane konta. MUSI być jakaś przyczyna.
 
R 0

rutraman

Użytkownik
właśnie sęk w tym, że nie ma żadnej poza tym śmiesznym punktem w regulaminie.
Jak tylko zleciłem przelew-ban bez żadnego uprzedzenia. Nigdy powtarzam Nigdy nie kombinowałem z próbą wyłudzenia bonusów itp. jak tu niektórzy na forum piszą, japoprostu chciałem wypłacić swoje pieniądze i tyle.
Dla mnie Bwin już zawsze będzie się źle kojażył, potrafię (choć dalej uważm, że to przegięcie) przyjąć do wiadomości fakt, że chcą mi zamknąć konto na podstawie tylko tego śmiesznego punktu w regulaminie, ale gdzie tam jest napisane, że mają prawo do zajęcia moich pieniędzy?!!!!! No chyba, że się mylę?????
 
A 44

ab178

Użytkownik
Domagaj się wyjaśnień. Jeśli tą drogą nic nie uzyskasz to zwróć się do SBR. Walcz i nie odpuszczaj bo to czyste złodziejstwo.
 
R 0

rutraman

Użytkownik
dzwoniłem do supportu wczoraj i mocno zirytowany tą sytuacją próbowałem sie czegos dowiedzieć na temat podstaw blokady konta i powodów zastosowania pkt. 4-tego, ale nic konkretnego nie sie nie dowiedziałem, ten support to jakaś kpina jest, jedyne co udało mi się dowiedzieć (zanim nie zjadło karty-strasznie dogie połączeni) to to że, moja skarga zostanie skierowana do jakiegoś działu zajmującego się reklamacjami, ale raczej nie wierzę, że coś pozytywnego u nich wskóram, znając ich opieszałość i zbytkową treść maili na wiele nie liczę dlatego trzeba pisać do SBR.

Mam prośbę czy ktoś mógłby mi pomóc z tą wiadomością do SBR? nie za bardzo się orientuję w którym dziale mam to zgłosić, a nietety z angielskim trochę kuleję. ????
 
A 44

ab178

Użytkownik
Tu : www . sportsbookreview . com / Sportsbook + Complaint . aspx znajduje się formularz zgłoszeniowy.

Wiadomość :

&quot;Dear Sir,


I have used Bwin sportsbook for 3 years without any problem. 10 days ago bwin closed my accout without any notice. It occured after withdrawal request. I have not get my money back.
I wrote email to find out what is the reason but they refused to inform me. Actualy they gave me a reason - &quot;we have the right to close any account without any notice&quot;.
I have no idea what to do that is why i am contacting you.

Kind regards,
&quot;

Nie jestem pewien czy musisz się zarejestrować w SBR żeby móc wysłać formularz.
Musisz też przygotować się na oczekiwanie. Sprawa pewnie potrwa dłużej niż tydzień.
 
krzysiek74 83,1K

krzysiek74

Użytkownik
Witam ostrzegam przed tymi złodziejami!!
3 dni temu podczas niekorzystania z konta w Bwinie.com (laptop całkiem wyłączony a mnie nie było nawet w domu!)został zawarty kupon na mecz tenisowy live?!Nie wiem co robić czy to jakiś błąd techniczny ich strony czy może ktoś się włamał na moje konto.Sprawę zgłosiłem mailowo do Biura Obsługi i czekam na odpowiedź zanim podejmę dalsze kroki.
Mija 3 doba niebawem a nikt nawet nie raczył cokolwiek odpisać na moje maile!
Czy mieliście może podobne przypadki dodam iż byłem wcześniej tego dnia na koncie ale zamknąłem laptopa i wyszedłem z domu dopiero po powrocie zobaczyłem ubytek 81 zł z mojego konta...
 
djgregor 55

djgregor

Użytkownik
Witam a na jaki support pisaliście do nich na polski czy angielski?
Ja napisałem najpierw bezposrednio przez formularz kontaktowy na ich stronie, a
następnie na polski support. Minął tydzień i nie mam żadnej odpowiedzi..
Zostało zablokowane konto bez podania żadnej przyczyny. Jak próbuje zalogować się to jest napisane aby skontaktować się z działem obsługi klienta... Ile wy czekaliście na jakąś odpowiedź?
Miałem konto u nich około 8 lat. W pierwszym roku jedynie coś tam obstawiałem. Później długoletnia przerwa gdyż pojawiły się jak i były już lepsze buki.
Powróciłem w tym roku na wakacje gdyż najpierw dostałem bonus powrotny, następnie były co miesiąc freebety i jeszcze bonus urodzinowy. Dzięki tym bonusom byłem na plusie u nich około 1,5 tys. Co według mnie jest śmieszną kwotą jak dla nich. Nie miałem żadnych limitów jak i 2 kont czy wpłat nie z mego konta.
Zostało na koncie 250 zeta co piechotą nie chodzi ale wątpie że juz to odzyskam.
Czytałem wcześniejsze opinie o bwin ale nie mogłem uwierzyć że tak bez powodu, bez żadnej informacji mogą zamknać konto.
Może pisałem na zły adres pocztowy itp
Na jaki wy pisaliście i w jakim czasie uzyskaliście jakąś odpowiedź.
Pozdrawiam
 
N 15

nowax1982

Użytkownik
Wyślij przez formularz na stronie i uzbrój się w ogromna cierpliwość. Ja właśnie uzyskałem odpowiedz po 10 dniach z polskiego supportu. Wysłałem na angielski w tym samym czasie co na polski ale do dziś odpowiedzi brak. Jak nie masz nic na sumieniu to odblokują ci konto.
 
krzysiek74 83,1K

krzysiek74

Użytkownik
Po 4 dniach dostałem maila ale kazali jeszcze wyjaśnić dodatkowe szczegóły więc odpisałem i dalej czekam.Oczywiście konto zablokowane.
 
djgregor 55

djgregor

Użytkownik
Przez formularz wysłałem 7 dni temu po polsku jak i po angielsku.
A z e-maila na support polski z którego dostawałem różne informacje.
Narazie żadnej odpowiedzi poczekam jeszcze parę dni i jak nie dostanę spróbuję ponownie.
Wiem że tego samego dnia akceptowałem jakiś tam nowy regulamin i dopiero później na meilu przeczytałem że mam 3 dni na zalogowanie się i zaakceptowanie nowego regulaminu inaczej konto zostanie zawieszone. Zrobiłem to 3 dnia rano jeszcze pare kuponów posłałem na live a wieczorem miałem już zablokowane konto.
A to treść e-maila:
Warunkiem dalszej gry na portalu Bwin.com jest zapoznanie się z nowym regulaminem naszej firmy.

Aby zapoznać się z regulaminem zaloguj się na stronie

https://www.bwin.com/general-terms-and-conditions

i zapoznaj się z nowymi zasadami dotyczącymi konta bwin.

Brak zalogowania się na konto w przeciągu 72 godzin oznaczać będzie zawieszenie konta.

Pozdrawiam. Zespół Bwin
Jak zalogowałem się to odrazu miałem do akceptacji nowy regulamin nie wchodziłem w żadne zakładki itp i to może był błąd.
Ale kurcze ile można czekać na odpowiedź u innych to szybko góra dzień a nie nie wiadomo ile
 
bizziss 1,7K

bizziss

Użytkownik
@djgregor

Nie przypominam sobie, żeby zmieniali ostatnio regulamin,a loguje się prawie codziennie.Za to przypomina mi się email, że na skrzynkę nie powiązana z bwinem też mi przyszło takie coś.Oczywiście zanim się otworzy wiadomość należy sprawdzić nadawcę (zazwyczaj najeżdżając na nazwę nadawcy pojawi się prawidłowy adres meil) a ten był coś w stylu [email protected]... 99,99% kliknąłeś jakiś link i ktoś już się zaopiekowal twoim kontem.Co konkretnie zrobił, pewnie się nie dowiesz, ale ze względów bezpieczeństwa zamknęli konto.Pewnie ktoś próbował przelać hajs nas inne konto...
Sprawdź swoją skrzynkę i zobacz nadawcę owego meila, będziesz miał wszystko jasne.Jeśli adres był prawidłowy uzbrój się w cierpliwość i/lub pisz do SBR

Ps-nigdy nie czekałem dłużej niż 24h(dni robocze) na odpowiedź z bwin.
Pzdr
 
cinek7731 232

cinek7731

Użytkownik
@djgregor
Nie przypominam sobie, żeby zmieniali ostatnio regulamin,a loguje się prawie codziennie.Za to przypomina mi się email, że na skrzynkę nie powiązana z bwinem też mi przyszło takie coś.Oczywiście zanim się otworzy wiadomość należy sprawdzić nadawcę (zazwyczaj najeżdżając na nazwę nadawcy pojawi się prawidłowy adres meil) a ten był coś w stylu [email protected] ... 99,99% kliknąłeś jakiś link i ktoś już się zaopiekowal twoim kontem.Co konkretnie zrobił, pewnie się nie dowiesz, ale ze względów bezpieczeństwa zamknęli konto.Pewnie ktoś próbował przelać hajs nas inne konto...
Sprawdź swoją skrzynkę i zobacz nadawcę owego meila, będziesz miał wszystko jasne.Jeśli adres był prawidłowy uzbrój się w cierpliwość i/lub pisz do SBR
Ps-nigdy nie czekałem dłużej niż 24h(dni robocze) na odpowiedź z bwin.
Pzdr
dokladnie ktos przejal jego konto, a adres mailowy z jakiego byl wysylany ten mail to bylo cos tam unibet suppont ( ten sam co chcieli hasla do Unibetu przejac ), dla mnie tylko po zobaczeniu adresu bylo jasne ze to oszusci;)
 
mezoosd 47

mezoosd

Użytkownik
Witam, mam problem.
Dziś zostałem przeniesiony na premium bwin. Otwiera mi się strona startowa, gdzie według instrukcji mam zalogować się przy wykorzystaniu danych logowania w serwisie bwin. Robię tak i co? Błędne dane logowania. Sprawdzam logowanie w zwykłym serwisie bwin - działa. Chcę sie zalogować na premium - nie działa.
Ktoś, coś? Spotkaliście się z podobną sytuacją?
 
djgregor 55

djgregor

Użytkownik
Napisałem do nich jeszcze raz i odpisali mi że należy uzbroić sie w cierpliwośc i wlasnie dzisiaj otrzymałem wiadomość.
dziękujemy za e-mail oraz cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Uprzejmie informujemy, że ze względu na wymaganą przez naszego licencjodawcę pełną weryfikację tożsamości użytkowników, która ma gwarantować najwyższy stopień bezpieczeństwa, Pana konto zostało tymczasowo zablokowane. W celu kontynuacji procesu weryfikacji, prosimy o przesłanie zrzutu z ekranu z konta Skrill, na którym widnieją dane właściciela oraz ID konta.
Kopia dokumentu może zostać wysłana jako skan lub cyfrowe zdjęcie bezpośrednio poprzez konto bwin. Wystarczy zalogować się do swojego konta i kliknąć opcję Kontakt/Strona przesyłania plików. Zalecamy zapisanie pliku w formacie JPG, PNG, GIF lub PDF oraz o ograniczenie jego rozmiaru do maksymalnie 5 MB, co zapewni możliwość otwarcia plików.
Dokumenty można także wysłać także faksem na numer 0043 1 2053 30 18000. W tym przypadku prosimy o dopisanie nazwy użytkownika na kopii.
Dziękujemy za pomoc.
Ale jest problem bo nie mogę zalogować.... i tym samym wysłać dokumentów.
A faxu nie mam
Z unibetu kiedyś dostałem takiego meila o którym piszecie z promocja chyba 200%.
Ale nic nie kliknalem, poszukalem w sieci i znalazlem info na ten temat.
Teraz sprawdzilem meile z bwin i hm rzeczywiście jeden jest z innego adresu.
I macie prawdopodobnie racje. Nie zwróciłem uwagi bo z bwin jak wypłata, promocje jakieś ważniejsze wydarzenia to czesto otrzymywałem wiadomosci.
Więc prawdopodobnie ktoś przejął konto, próbował wypłacić i bwin zablokowało konto albo z środkami albo jakoś wypłacił wszystko.
Teraz próbowałem wygenerować nowe hasło aby wysłali na meila to jest napisane że urzytkownik .... nie istnieje(ciekawe z powodu blokady konta czy zmiany loginu przez osobę która ukradła konto)
Tak czy siak jak nie wypłacił to i tak będzie trudno odzyskaćkasę bo mają podstawę do blokady konta.
Jakie macie propozycje, porady?
 
cinek7731 232

cinek7731

Użytkownik
Głośno teraz o włamaniach na konta. Sam z ciekawości sprawdziłem pocztę dokładnie i w spamie są podejrzane wiadomości:
http://screenshooter.net/100054770/jflwdqx
http://screenshooter.net/100054770/nftllou
Były ostatnio jakies zmiany w regulaminie u tych buków?
Sa czasami zmiany regulaminow, ale to po zalogowaniu na konto dostajesz od nich wiadomosc i wtedy jestes pewien ze to nie zaden oszust. Ja tylko takie zmiany regulaminy akceptuje a nie zadne maile itp.
 
doberman 4,5K

doberman

Forum VIP
Często jest też tak że dostajemy reklamy od różnych serwisów które kupiły mailing od jakiegoś forum.... i tam są różne tego typu &#39;&#39;czary&#39;&#39;
 
Do góry Bottom