Dołącz do grona moderatorów największego forum bukmacherskiego w Polsce

5 pln na Sportingbet

19 czerwca 2010 08:00
1
lookash
lookash
Lis 2006 705 236 7
Specjalnie dla naszych użytkowników przygotowaliśmy specjalną ofertę: 5zł za samą rejestracją bez depozytu w SportingBet, wyłącznie na http://www.bonus5pln.com

Uwaga! Oferta dostępna wyłącznie na bonus5pln.com



5zł bez depozytu w SportingBet za samą rejestrację + 600zł na zakłady bez ryzyka

5 zł na zakłady w Sportingbet otrzyma każdy kto zarejestruje konto w Sportingbet podczas MŚ 2010 ze specjalnych linków promocyjnych znajdujących się na stronie Bonus5PLN.com.

Jak odebrać 5zł?
1. Wejdź na stronę promocyjną SportingBet: Bonus5PLN.com..
2. Kliknij w link rejestracyjny: "Otwórz konto w Sportingbet: 5zł + 600zł bonus"
3. Wypełnij formularz rejestracyjny
4. Po rejestracji wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie Bonus5PLN.com podając swój numer ID oraz email użyty podczas rejestracji.
5. 5zł zostanie dopisane przez SportingBet do Twojego konta w ciągu 48h, jeśli zarejestrowałeś się za pośrednictwem strony Bonus5PLN.com.
20 czerwca 2010 14:26
2
didier-deschamps
didier-deschamps
Sie 2008 11 7
dostał już ktoś tą kase?
20 czerwca 2010 14:35
3
marchwiak5
marchwiak5
Lut 2007 178 6 7
301 Moved Permanently
więc promo juz raczej nie aktualne
20 czerwca 2010 15:11
4
zyzo
zyzo
Paź 2007 17 7
301 Moved Permanently
więc promo juz raczej nie aktualne

Gdzie to pisze?
20 czerwca 2010 15:22
5
marchwiak5
marchwiak5
Lut 2007 178 6 7
przy próbie rejestracji
20 czerwca 2010 15:53
6
justt
justt
Wrz 2009 151 188 7
Ja się zarejestrowałem bez najmniejszego problemu - zobaczymy czy w ciągu 48h zostanie mi przyznane promo.
20 czerwca 2010 16:24
7
zyzo
zyzo
Paź 2007 17 7
Ja sie wczoraj rejestrowalem gdzies po 11 i normalnie rejestrowalo i zgloszenie tez prawidlowo wyslalo zobaczymy 48h jeszcze nie minelo
20 czerwca 2010 16:56
8
krawcutm
krawcutm
Sie 2007 31 7
też wczoraj sie rejestrowałem (ok. 13) do 48 h troche brakuje, poczekamy 😄
20 czerwca 2010 17:00
9
daro217
daro217
Lut 2008 1 7
ja dostalem po niecalych 20 h i niewiem jakim cudem ale z 5 zl udalo mi sie zrobic 600 zl 😄 nie zapeszam, mam nadzieje ze nie bedzie problemow z wyplata ..
20 czerwca 2010 19:03
10
zyzo
zyzo
Paź 2007 17 7
ja dostalem po niecalych 20 h i niewiem jakim cudem ale z 5 zl udalo mi sie zrobic 600 zl 😄 nie zapeszam, mam nadzieje ze nie bedzie problemow z wyplata ..

Jakos nie chce mi sie wierzyć, ze dostales te pieniadze na supporcie mowili, ze tylko w dni robocze beda rozdawac czyli ci, ktorzy zarajestrowali sie wczoraj dostanie piataka jutro ew. we wtorek8-)
20 czerwca 2010 20:03
11
maly810
maly810
Kwi 2009 24 7
Ja dostałem okolo po 20 h ale jeszcze nic nie dałem
20 czerwca 2010 23:16
12
ghoss
ghoss
Sty 2008 16 7
A panowie którzy dostali to kiedy się rejestrowaliście ? Też na weekendzie ?
21 czerwca 2010 00:17
13
fazer.
fazer.
Paź 2009 85 13 7
zarejestrowalem sie teraz wypelnilem formularz i mam nadzieje, ze jutro bede miec piatke, jak dojdzie napisze ;)
21 czerwca 2010 00:31
14
fasolkabolka
fasolkabolka
Lut 2010 99 7
Zarejestrowałem się przed chwilą bo z tego bukmachera do tej pory nie korzystałem. Czekam czy doda mi do konta 5 zł jutro lub pojutrze najdalej. Tak naprawdę przy odrobinie szczęścia i mądrych typach można z tego 5 zł coś ugrać później wypłacić i być zadowolonym że nic nie inwestowaliśmy, a coś ugraliśmy. Pozdrawiam. 😄
21 czerwca 2010 11:02
15
eloiemanko
eloiemanko
Lut 2007 53 8
w sobote rano sie zarejestrowałem i jak na razie piątaka nie ma, powinien byc przyznawany od razu a nie jakies czekanie 48 godzin, juz wystawiam minusa temu bukowi ;)
21 czerwca 2010 12:57
16
ghoss
ghoss
Sty 2008 16 7
Sprawdźcie sobie konta na sportingbet. Ja się rejestrowałem w sobotę po 20 i właśnie dostałem piątaka. Gdyby ktoś nie wiedział, to trzeba mieć obrót 5x 1,5 (w regulaminie nie pisze czy to ma być kurs na kupon czy zakład).
21 czerwca 2010 13:16
17
mrzoob
mrzoob
Lis 2008 463 34 7
Dzieki za info równiez mam.
21 czerwca 2010 13:25
18
fasolkabolka
fasolkabolka
Lut 2010 99 7
Rejestrowałem się 30 minut po północy minęło nie całe 10 godzin i przed 11 jak wszedłem na swoje konto już PiĄtka była.
21 czerwca 2010 13:41
19
fazer.
fazer.
Paź 2009 85 13 7
dostalem piataka a zajerestrowalem sie 20 minut po polnocy ;p
21 czerwca 2010 15:48
20
zyzo
zyzo
Paź 2007 17 7
Nie ma co juz tutaj pisac kto dostal a kto nie poprostu w weekend nie pracowali temat do zamkniecia
43
Moderatorzy
Dodaj nowy wpis
Ta strona korzysta z ciasteczek (plików Cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji na stronie polityki prywatności.