>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

TedMosby pokerblog

tedmosby 0

tedmosby

Użytkownik
Witam, postanowiłem założyć swój pokerowy blog. W pokera gram od 4 lat z małymi przerwami. Początki były trudne. Jedyna rzecz z która sobie nie radze w małym stopniu i do dzisiaj to zdenerwowanie po przegranych i chęć odegrania się tak zwany &#39;tilt&#39;. Największą wygraną moge się pochwalić w turnieju na platformie Betway gdzie przy wpisowym 5.50E wygralem ponad 650E. Było kilka mniejszych wygranych ok 100E ale po serii porazek wyplacilem swoj bankroll prawie w calosci. Co jakis czas wplacam specjalnie na jakiś turniej lub po prostu aby pograc cash. Bedzie tutaj relacja z turniei zarowno freeroll szczegolnie forumowe i prywatne i jesli wplace turki BI. Blog ma mi pomoc w opanowaniu nerwow zdania relacji i po prostu zapamietaniu pojedynczych turniejow i wyciagnie wnioskow po czasie. W zyciu mialem 4 Royal straigh flushe sporo zwyklych pokerow i niezliczona ilosc karet. Mam nadzieje ze na tym nie poprzestane i niebawem zbuduje porzadny bankroll. Ulubiona siec to microgaming i może Everleaf. Unikam natomiast B2B i BossMedii. Dozobaczenia przy stolikach
 
G 5

gremlin5

Użytkownik
zmien czcionke bo strasznie sie mieni w oczach a tak pozatym zycze duzych wygranych nawet wiecej niz 650 e ????
 
tedmosby 0

tedmosby

Użytkownik