>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

przelewy24

szymonbee 110

szymonbee

Użytkownik
witam
nigdy nie korzystalem z przelewow24 i jestem w tym troche zielony. Moglby mi ktos na czym to polega? czy to jest tak jak z MB czy cos innego?
Glownie chodzi mi o to zeby w 2 dni przelac kase z konta bankowego do buka. Moglbym to zrobic normalnym przelewem ale on moze trwac dluzej wiec szukam innych sposobow. Mam tez konto w MB. Czy jest jakas mozliwosc zeby przyspieszyc ta transakcje przez przelewy24???
 
radek_p123 6

radek_p123

Użytkownik
Wpłacając przez przelewy24 kasę masz na koncie u bukmachera do 15minut. Przelewy24 to tak jakby pośrednik, ty wpłacasz pieniądze do przelewy24 a oni natychmiast je odsyłają do bukmachera. Więcej wiedzieć nie musisz.
 
szymonbee 110

szymonbee

Użytkownik
Wpłacając przez przelewy24 kasę masz na koncie u bukmachera do 15minut. Przelewy24 to tak jakby pośrednik, ty wpłacasz pieniądze do przelewy24 a oni natychmiast je odsyłają do bukmachera. Więcej wiedzieć nie musisz.
aha no to mi sie podoba ???? dzieki
 
szymonbee 110

szymonbee

Użytkownik
ahaa tylko jeszcze jedna sprawa...
Konto w banku mam na siebie a u buka nie na siebie. Czy to bedzie stanowilo jakis problem?
 
radek_p123 6

radek_p123

Użytkownik
To zależy u jakiego bukmachera grasz, unibet i bah nie przywiązują do tego zbyt dużej wagi, w expekcie też tak kiedyś robiłem jak nie miałem jeszcze 18 i wypłacali.
 
M 12

m@estro

Użytkownik
Żeby nie zakładać tematu to spytam tu: Po jakim czasie od zrobienia tego przelewu 1.50zł dostaliście emaila z tym formularzem rejestracji? Bo ja już 3-4 dni czekam i nic
 
szymonbee 110

szymonbee

Użytkownik
bo pewnie w weekend to nie dziala, ja zrobilem dzisiaj i mam nadzieje ze jutro bedzie bo jest poniedzialek
 
szymonbee 110

szymonbee

Użytkownik