>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Bukmacher Betfair - opinie

al_capone 29K

al_capone

Gangster
W tym temacie czekamy na wasze opinie na temat bukmachera Betfair. Co Wam się w nim podoba, a co nie? Na co zwracać uwagę przy graniu itp. Ich mocne, a także słabe strony. Temat na pewno przydatny dla nowych graczy, którzy chcą się zarejestrować w Betfair.
Co sądzicie o Betfair?
 
dukat 7

dukat

Użytkownik
To może ja zacznę.
W BF gram od ponad roku. Jak dla mnie to najlepsza giełda zakładów na świecie. Nie nakładają limitów, mają wysokie kursy, bardzo bogatą ofertę live, i co najważniejsze, możliwość zagrania zakładu LAY. Co bardziej wtajemniczeni powiedzą mi zaraz, że na każdej giełdzie można taki zakład zagrać. Ale tylko na BF jest to tak naprawdę opłacalne. Dlaczego?? Ponieważ przez większośc rynków przepływają ogromne sumy pieniędzy, pozwalające na szybkie obstawienie zakładu po jak najlepszym kursie. Wypłąty, to równiez mocna strona BF. Na Moneybookers pieniądze przelewane się błyskawicznie. BF jako jedna z nielicznych firm bukmacherskich informuje swoich klientó o planowanych modernizacjach serwisu, a co za tym idzie o dacie i godzinie zamknięcia serwisu.
Jedyny minus jaki tam zauważyłem, to minimalna stawka (4 euro). Jest ona dość wysoka dla początkującego gracza. Oczywiście są sposoby na ominięcie tego minimum, ale są one niezgodne z regulaminem BF, więc nie polecam stosowania ich zbyt często.
Podsumowanie:
+wysokie kursy
+duży przepływ pieniędzy
+oferta live
+wypłaty
-minimalna stawka
 
hawok 6

hawok

Netflix Bets Original
Teraz minimalna stawka to jest 2euro ???? więc minuta już nie ma
super bukmacher! ???? pff giełda zakładów ????
można grać również AKO ???? polecam!! super sprawa
piękne kursy i w mgnieniu oka rozliczają zaklady!!
 
K 0

kyniuryca

Użytkownik