>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<
Fortuna bonus

Gry Piłkarskie

fokus 0

fokus

Użytkownik
Siema znacie jakieś gry do pogrania z kumplami w szkole, na podwórku itp.?

Ja gram od wielu już lat w tzw. Tysiąca. Każdy robi kapki, kto zrobi najmniej stoi na bramce. Zasady są proste: można raz dotknąć piłkę (w górze wiele razy), jak nie celnie sie w bramkę to sie stoi, normalny gol to 50 pkt, z główki 100 pkt, od słupka 200 pkt i od poprzeczki 300 pkt a gramy do 1000. Jeżeli dojdziemy do końca to wtedy każdy strzela karnego i jeżeli strzeli wymyśla kare bramkarzowi.

Znacie inne gry? ????
 
blaise 2,8K

blaise

Użytkownik
Siema znacie jakieś gry do pogrania z kumplami w szkole, na podwórku itp.?

Ja gram od wielu już lat w tzw. Tysiąca. Każdy robi kapki, kto zrobi najmniej stoi na bramce. Zasady są proste: można raz dotknąć piłkę (w górze wiele razy), jak nie celnie sie w bramkę to sie stoi, normalny gol to 50 pkt, z główki 100 pkt, od słupka 200 pkt i od poprzeczki 300 pkt a gramy do 1000. Jeżeli dojdziemy do końca to wtedy każdy strzela karnego i jeżeli strzeli wymyśla kare bramkarzowi.

Znacie inne gry? ????
heh, jak ja gram z kumplami to co chwila jest: &#39;mogę jeszcze raz?&#39;:-D
 
lalo 36

lalo

Forum VIP
Ojjjj pamiętam jak kiedyś graliśmy właśnie w tą grę :] Ale kiedy to było :p Teraz za bardzo nie ma czasu żeby wyjść na dwór pograć z chłopakami ????
 
p0marancz 0

p0marancz

Użytkownik