>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Reklamacja

M 51

majkel0710

Użytkownik
Cześć wszystkim,

słowem wstępu - przeczytałem kilka działów i zdecydowałem się założyć konto, aby podzielić się z Wami wydarzeniami ostatnich dni, a może i zarazem opinią. Do tej pory z reguły raczej byłem zadowolony z STS-a, albo bardziej byłem średnio umiarkowanym optymistą. Czytałem te opinie odnośnie reklamacji na kupony, i mówię cóż zdarza się jak w każdej większej firmie, spółce. Nie mniej gruntowna analiza kuponów z ostatniego miesiąca i zdarzeń skłoniły mnie do złożenia po pierwsze reklamacji (w ilości trzech sztuk) i podzielenia się swoimi wrażeniami. Jak większość zapewne, nie znam się na każdej dyscyplinie, którą obstawiam. Czasami zapewne jak każdy z Was obstawia się też coś na szybko. Nie mniej poziom irytacji, który wpłynął na odczucia przyszedł dwa dni temu. Za 100 PLN wysłałem kupon o poniższych zdarzeniach:

Bournemouth - Wolverhampton           typ: +8,5 rożnych                            wynik: 14 rożnych
Brighton - Leicester                           typ: +0,5 gola                                  wynik: 0:2
Hamilton/Sigouin - Dunbar/Fox           typ: 2                                              walkower (zwrot)
Leixoes - Famalicense                      typ: 2                                              2:3
Al Moqawloon - Aswan                      typ: +0,5 gola                                  2:1
Ankaragucu - Trabzon                       typ: X2                                             0:3
Turk Telekom - Banvit                        typ: + 149,5 punktów                        81:91
Dusseldorf - Bayern                          typ: +8,5 różnych                              14 rożnych
Sertanense - Farens                         typ: 2 minimum jedna połowa             tak
Karelia - Din. St. Petersburg              typ: 12                                             2:2