>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Dyskwalifikacja w tenisie.

S 0

stopeerpreem

Użytkownik


Cześć,



Panowie taka sytuacja z wczoraj mecz z tenisa ATP Rzym pomiędzy Krygios - Rudd. W 3secie Kyrgios został zdyskwalifikowany. Fortuna rozliczyła ten mecz jako przegrany. W sts-ie był zwrot; nie wiem jak u innych buków.

Miałem postawiony zakład przedmeczowy na to zdarzenie na Kyrgiosa.

Zareklamowałem mój kupon uargumentowując zapisem z regulaminu ze strony oficjalnej Fortuny.



"Jeżeli mecz się rozpoczął, lecz nie został dokończony z jakiegokolwiek powodu (np. krecz, dyskwalifikacja), wszystkie zakłady na ten mecz zostaną zwrócone, za wyjątkiem zakładów już całkowicie rozstrzygniętych (np. zwycięzca pierwszego seta)."



Uzyskałem taką odpowiedź:



"Bardzo mi przykro, na tą chwilę decyzja przyjęta przez bukmacherów jest ostateczna, być może nastąpi jeszcze korekta wyników u organizatora na podstawie której kupon zostaną zweryfikowane raz jeszcze, natomiast w tym momencie kupon jest rozliczony poprawnie."



Co myślicie o tej sprawie? 



Mieliście podobne już sytuacje, doświadczenia?



z poważaniem,

kuba

 
 
W 0

winter85

Użytkownik
Cześć,



Na to samo spotkanie miałem zakład na HC +3,5 gema Ruud i mi anulowali zakład, czyli to co zrobili nie trzyma się kupy. Jeżeli tobie rozliczyli zakład w taki sposób to logicznym wydaje się, ze wszystkie inne poboczne zakłady również powinny byc rozliczone.



Najwyraźniej rozliczyli to co im się kalkulowało rozliczyć. Miałem z nim dłuższą dyskusję mailową i powoływali się u mnie, ze jest zwrot bo był krecz (LOL), ale jak sie okazuje zakładu 1x2 nie rozliczyli już jako zwrot...







 
S 0

stopeerpreem

Użytkownik
Otrzymałem maila zwrotnego, że muszę napisać w formie listowej reklamacje do Cieszyna, tam gdzie ich siedziba i zostanie powołana komisja i rozpatrzą to raz jeszcze. Tak zrobię oczywiście. 



"Kupony są rozliczane przez bukmacherów, jeśli nie zgadza się Pan z ich decyzją, to proszę o złożenie pisemnej reklamacji.

 

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE.

§ 29.

Postępowanie reklamacyjne.

1.            Niniejszy regulamin jest zbiorem reguł obowiązujących Fortunę i jej Klientów. Nad jego przestrzeganiem czuwa Komisja Nadzoru (zwana dalej Komisją).

2.            Komisja, powołana przez Fortunę musi być co najmniej dwuosobowa. Decyzje członków Komisji muszą być przyjmowane jednomyślnie. Komisja jest zdolna do podejmowania decyzji, jeśli na posiedzeniu obecne jest przynajmniej dwóch członków.

3.            Wszelkie reklamacje zgłasza się w formie pisemnej na adres Fortuny

w terminie 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników.

4.            Reklamacja powinna zawierać dane Klienta jego imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę i miejsce zdarzenia którego dotyczy roszczenie, nr Kuponu którego dotyczy reklamacja, rodzaj gry oraz uzasadnienie reklamacji i treść żądania.

5.            Komisja zobowiązana jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo zgłoszonej reklamacji i poinformować grającego o sposobie załatwienia reklamacji. Postępowanie reklamacyjne kończy się z chwilą rozpatrzenia reklamacji przez Komisję. Jeśli Komisja uzna reklamację za uzasadnioną, z dniem otrzymania tej decyzji przez grającego stosuje się odpowiednio zapisy regulaminu dotyczące wypłat wygranych.

6.            Klienci mogą składać do dyrekcji Fortuny również skargi nie związane bezpośrednio

z zawieranymi zakładami (np. skarga na zachowanie pracowników Obsługi Klienta)

w formie pisemnej w siedzibie Fortuny.

7.            Roszczenia związane z udziałem w zakładach wzajemnych przedawniają się z upływem

6 miesięcy od dnia wymagalności. Bieg przedawnienia roszczeń ulega zawieszeniu na okres od dnia wniesienia reklamacji do dnia udzielenia odpowiedzi na reklamację.

8.            Niezależnie od uprawnień Klienta do wniesienia reklamacji, przysługuje mu prawo do zgłoszenia roszczenia.

9.            Roszczenie składa się do właściwego miejscowo sądu powszechnego, na piśmie z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu uczestnika gry hazardowej, daty i miejsca zdarzenia, którego dotyczy roszczenie, rodzaju gry oraz treści żądania.

10.          Uprzednie wniesienie reklamacji nie jest warunkiem zgłoszenia roszczenia.

Adres firmy jest następujący:

 

FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.

ul. Rady Narodowej Księstwa Cieszyńskiego 15.

43-400 Cieszyn"



Chce też zgłosić naruszenie regulaminu do instytucji/komisji ds. kontrolujących gry i zakłady, lecz nie wiem który odpowiedzialny jest w Polsce za to. Urząd celno-skarbowy i Ministerstwo Finansów, takich informacji udzieliła  mi Pani Barbara z czatu-wsparcia online. 



Wiecie może do jakiego konkretnego organu powinienem zgłosić moje roszczenie?



k.
 
Do góry Bottom