>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Budżet na początek

reeisik 12,1K

reeisik

Użytkownik
Witam, postanowiłem trochę zainwestować w bukmacherkę, gram od 5 lat jednak to była gra po to aby nabyć doświadczenia i zobaczyć jak to wygląda. Wiem, że jest tu z pewnością wielu graczy, którzy się z tego utrzymują. Chciałbym się dowiedzieć jaki budżet jest potrzebny, aby zacząć już profesjonalną przygodę z obstawianiem sportu ???? . Jestem w stanie na początek dysponować kapitałem ok 20.000zł.
No i tu pojawia się pytanie, jak dobierać stawki i jak radzicie sobie ze stresem, który towarzyszy niejednemu wydarzeniu? ???? Nie chcę się rzucać na głęboką wodę. Jakie macie rady, doświadczenia oraz jaki satysfakcjonujący zysk przyjąć przy takim budżecie ?
Pozdrawiam :talk:
 
malyenter1 2,2K

malyenter1

Użytkownik
Witam, postanowiłem trochę zainwestować w bukmacherkę, gram od 5 lat jednak to była gra po to aby nabyć doświadczenia i zobaczyć jak to wygląda. Wiem, że jest tu z pewnością wielu graczy, którzy się z tego utrzymują. Chciałbym się dowiedzieć jaki budżet jest potrzebny, aby zacząć już profesjonalną przygodę z obstawianiem sportu ???? . Jestem w stanie na początek dysponować kapitałem ok 20.000zł.
No i tu pojawia się pytanie, jak dobierać stawki i jak radzicie sobie ze stresem, który towarzyszy niejednemu wydarzeniu? ???? Nie chcę się rzucać na głęboką wodę. Jakie macie rady, doświadczenia oraz jaki satysfakcjonujący zysk przyjąć przy takim budżecie ?
Pozdrawiam :talk:
najpierw pytanie czy grasz u polskiego bukmachera czy u zagranicznego i wtedy można odpowiedzieć jak dobierać stawki.
 
malyenter1 2,2K

malyenter1

Użytkownik