>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

MLB Season 2018

Status
Zamknięty.
jozzy22 530,3K

jozzy22

Użytkownik
MLB Season 2018

Obrońcy tytułu: HOUSTON ASTROS


Sezon 2018 czas zacząć.
Zapraszam do dyskusji i pisania analiz.

Prosiłbym o umieszczaniu miotaczy obu ekip przy podanym meczu, co zdecydowanie ułatwi innym osobom wyrażenie opinii na temat danego spotkania.
 
kuba22 921

kuba22

Użytkownik
Co sądzicie o meczu Cubs - Marlins? Miotaczem w zespole gości będzie Lester a w zespole gospodarzy Urena.
Od tego sezonu chcę zacząć obserwować baseball i na razie jestem nieco zielony, bazuje głównie na wyniku z lat poprzednich.
 
jozzy22 530,3K

jozzy22

Użytkownik
W końcu nadszedł ten dzień i rozpoczynamy sezon MLB.
Mam nadzieje,że dział będzie tętnił życiem tak jak to się dzieje w innych działach US Sports.
Zapraszam wszystkich fachowców do podawania swoich przemyśleń,typów.
A póki co takie coś od laika
Texas Rangers (Hamels C.) - Houston Astros(Verlander J.)
Typ: 2 Kurs: 1.63 ✅
Typ: 2(-1.5) Kurs: 1.92 ✅
1xbet
Na początek bez szaleństw spotkanie obrońców tytułu.Póki co na podstawie spotkań przedsezonowych.
Texas strasznie marnie.Nie wiem czy to zasłona dymna ale ciężko przychodziły im zwycięstwa.Houston zgoła odmiennie.Doliczyłem sie chyba dwukrotnie więcej zwycięstw od rywali.W dodatku w starciach miedzy sobą też raczej górą częściej bywali Astros stąd próbuje na początek pograć w ten sposób.A jak będzie to się okaże późnym wieczorem.
Wynik: 1:4
 
mjaurvcein 25,1K

mjaurvcein

Użytkownik
Phillies at Braves
Under 9 @ 1.71 by 5dimes ⛔ 13
Wszystkie znaki wskazują na underowe spotkanie na otwarcie sezonu w Atlancie. Obie drużyny na etapie przebudowy więc bez wielkich nazwisk. W spring training było widać ogromne problemy ofensywne tych ekip. Braves zakończyli przygotowania na 3 miejscu od końca w całej MLB pod względem zdobytych runs. Phillies