>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

Mail od stargames euro na moim koncie.

K 2

k4rolex

Użytkownik
Witam dostałem maila od stargames o takiej tresci
&quot;Further to our last correspondence on the matter, we wanted to inform you that we have re-distributed all jackpot contributions today to our players on StarGames. Therefore, the real money balance held in your account is currently amounting to €1.080,12.
We would like to remind you that the functionality to withdraw your pending balance will be accessible via your account only for a limited period of time. We therefore urge you to initiate a payout via your account at your earliest convenience. Following this period, you shall be required to contact our Customer Support service in order to coordinate your payout. Please include your nickname and the answer to your security question in your email and upload any required pending documentation in your account in order to speed up the process.
As you may appreciate, we expect to have several withdrawal requests being submitted to us simultaneously and therefore we kindly ask for your patience when awaiting your withdrawal to be processed. We assure you that we are doing our best to attend to all requests in the shortest time frame possible; however, delays are unfortunately to be expected.

Regards,

The StarGames Team&quot;
Powiedzcie czy jest jakas szansa ze wypłace jakos ta kase? Czy moge zapomniec??

A 861

amigo007

Użytkownik
Ale to jak to w ogóle, stargames już chyba wiele miesięcy temu wycofał się z naszego rynku. I wysyłali wiadomości, żeby wszystko wypłacać z kont. To gdzie ty wtedy byłeś? Czy może gdzieś za granicą jeszcze jakiś czas temu tam grałeś?

K 2

k4rolex

Użytkownik
Amigo007 wtedy to co mialem to wyplacilem, teraz cos pisza, ze &quot;we have re-distributed all jackpot contributions today to our players on&quot;
Rozumiem to jako zwrot &quot;skladki jackpot&quot; . Probowalem sie zalogowac przez (platny) VPN z niemiec i jak wpisywalem randomowe dane to pisalo tylko &quot;incorrect username or password&quot;, jak wpisalem swoje prawidlowe dane konta to wywalalo, ze ten adres IP jest zablokowany z powodu wielu nieudanych prób logowania. Co najdziwniejsze dla mnie to, na vpn moglem zresetowac haslo do konta, więc faktycznie ono jeszcze istnieje. Kumpel w srode w niemczech bedzie to jeszcze sprobuje sie zalogowac na to konto.
Btw. Idiota nie jestem i jakbym mial 1000€ przed wycofaniem sie ich z naszego rynku to bym wyplacil, pytanie czy ktos z Was dostal takiego maila i jaka jest szansa ze to wyplaca ? Ktos tutaj był na forum kto wrzucal sporo promocji od nich/mial z nimi jakis kontakt?

shingper 563

shingper

Użytkownik
Też dostałem, kwota niższa. Nie wiem co to ale później odpisali &quot;We can confirm that we have created a manual payout to your Skrill account&quot;. Na razie nic nie przyszło. Mail jest na pewno od nich.

K 2

k4rolex

Użytkownik
Teraz dostalem odpowiedź na facebook
&quot;Hi,
the support team can create the payout for you.
I checked your gaming account and found that there are some documents missing.
Please sent them a proof of address (current utility bill) and a copy of your bankstatement, so they can create and process the withdrawal. email address is [email protected] &quot;
Rozumiem, ze proof of adres to mam przeslac jakis rachunek ktory oplacam zeby potwierdzic adrea. A co to copy of bankstatemant?? Jesli beda chcieli wyplacac tylko na konto to ryzykowac?

K 2

k4rolex

Użytkownik
Screen z konta chyba. Ja miałem zweryfikowane konto i niby na skrill ma przyjść kasa.
A tak co do skrill to jak sie obecnie sytuacja ma? Czy moga mi zablokować konto jakby przyszlo od stargames 1000€?
I jesli jednak chcieliby to na konto przelac to brac czy olac temat bo moga byc klopoty przez taka sume?

shingper 563

shingper

Użytkownik
Czemu mieliby zablokować ???? Skrill działa normalnie, można wpłacać i wypłacać tam gdzie się da. Co do konta bankowego to nie wiem jak taki przelew od stargames wygląda (kto jest nadawcą i co jest w tytule).

K 2

k4rolex

Użytkownik
W sumie to nie wiem :&gt;. Naczytalem sie różnych rzeczy w internecie. Zapytalem jeszcze o to czy naprwno na skrilla pojdzie to odpisali
&quot;
Dear Sir,
your case is to some extent complicated with you being from a market (Poland) were we are no longer active (that is the reason why you cannot create it yourself). Thus I am not sure if the payments department can choose skrill or if the payout has to go to your bank account. This can only be cleared up once all documents are here and checked. &quot;
Ale skoro Tobie napisali, ze pojdzie na skrill to sie chyba da ???? ?. Jak dawno dostales takie info od nich?

K 2

k4rolex

Użytkownik
Kolejna odpowiedz
&quot;
Unfortunately, the withdrawal you requested could not be completed since the bank details you provided are incorrect.
The amount you requested for withdrawal has therefore been returned to your StarGames account.
Withdrawal information:
Order number: xxxxx
Payment method: Skrill
Date: 08.01.2018 14:23:42
Re-credited amount: EUR1080,12
Please ensure that the correct details are saved in your account.
Kindly log into your account and click on &quot;Bank details&quot;:
Country - Please choose the country corresponding to your bank account
Account holder - The name registered in your bank account (important in case of name change or marriage)
IBAN - This is your &quot;International Bank Account Number&quot;: You can find it on bank statements, in your online banking account or request it from your bank. Kindly make sure to correctly differentiate between the letter O and the number 0 (Zero).
BIC/SWIFT Code - &quot;Bank Identifier Code&quot; consisting of 8 to 11 characters
Please request a new payout once you have saved your correct details. &quot;
Pisze payment method SKRILL więc wyplacali na skrill, a chca nr konta. Jak wysylalem im skan rachunku to zaslonilem dwie cyfry mojego nr konta (w obawie zeby bezposrednio nie puscili na konto) moze dlatego?
- ewentualnie dlatego, ze nie zrobilen jeszcze tej weryfikacji smiesznej przez kamerke (dowod plus zdj twarzy) bo dawno nie korzystalem ze skrill i dlatego nie przeszlo?

K 2

k4rolex

Użytkownik
Dostałem to samo, mimo iż wysłałem im @ ze skrill i potwierdzili, że otrzymali.
Znowu na FB
&quot;
Dear Sir,
just checked your gaming account. They tried to cash out to skrill, but the payment was aborted due to an error.
The payments department will get investigate to find out why this happened.
However, due to the massive workload, this will take some time. Please be patient.&quot;

K 2

k4rolex

Użytkownik
Witam. Czy środki dotarły? Mam podobną sytuację ze Stargames.
Najpierw fault przy wyplacie na skrill, pozniej fault przy wyplacie na konto. Ostatnio wysylalem im IBAN itp. Zapytalem co nie tak z wyplata to napisali
&quot;Thank you for your email.
We could not accept your documents. Please send us a proof of address that has
been posted to you. Please download/print a PDF version of your bank account
statement as this will contain all the relevant information we need&quot;
Teraz pytanie, co im wysłać? Jedyny list jaki moglby przyjsc do mnie to ZUS na działalność. I czy w ogole jest sens im wysylac znowu i czy jesy ktoś komu to wyplacili?

S 9

sebastiano1112

Użytkownik
Ja dostałem od nich maila jakiś czas temu że niecałe 5e mam do wypłaty.Miałem z tym nic nie robić myślałem że będzie sporo zabawy.Ale napisałem im maila w czwartek żeby wypłacili środki na skrilla który jest przypisany do konta i dzisiaj wpłynęła ta zawrotna suma na konto,bez żadnych dokumentów itp.

F 0

fascior123

Użytkownik
Ja tez dostalem maila jakis czas temu ale mylalem ze to jakis spam... dzis po kilku mailach otrzymalem potwierdzenie realizacji przelewu na konto bankowe przez stargames.. wiec czekam bo ponoc 2.100 ma byc. Na niemieckim forum wyczytalem ze kasa dochodzi bezproblemowo po 2 do 5 dni.
Jak sie ma wasza sprawa?
Pozdrawiam

Do góry Bottom