>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Typy by Bolesław Chrobry

boleslaw 336

boleslaw

Użytkownik
Witam, jestem biednym studentem grajacym overy 5.5 w NHL w progresji, moje stawki to
1zł/2zł/5zł/10zł/20 zł, oczywiscie żartuje, ale o to w tym wszystkim chodzi. Nie chce zasmiecac dlugimi postami forum na zywo, to wjezdzam tutaj, zeby popisac do siebie.
W przed sezonie poki co 7/12 typow, ostatni trafiony, więc można powiedzieć ze 1 typ podany tutaj gram za 1zł ????

Typ #1. ✅

Wild vs Thrash -
Wild 60&#39;@1,85

Tym razem nie over ???? Minesota u siebie, w mocnym skladzie, Sutery, Staale, Granlundy, Niederreitery się meldują na tafli i Devan Dubnyk na bramie. O Avalanche nie bede pisal, bo kojarze tam może 2 grajkow, swoim najmocniejszym skladem co prawda pokonali 15 skład Stars, no ale dziś strzelają do Dubnyka a nie do Lehtonena (nadal wierze, że nie bez powodu wydali 7 milionow dolarow za Bishopa i to on bedzie bronil w sezonie). Kurs warty gry, nawet jak na przed sezon.

Typ#2
Coyotes vs Sharks
over 5.5 @1,96??!!

Sharks biją niesamowicie, widać po nich motywacje i potrafią nieźle odnalezc droge do siatki.
Od kojotow oczekuje w tym sezonie dobrej gry, widze w nich ogromny potencjał, nawet playoffowy. Niestety nie znam jeszcze składów drużyn, a dzisiaj ide pochlać, więc muszę pisać bzdury juz teraz, to radziłbym poczekać. Jak zagra 2/3 z trio ???? pavelski, thornton, burns) to bede grał ten typ, jak nie to odpuszczam. Na brame małe szanse, że wyjedzie Jones znowu dzisiaj, więc kojoty powinny też potrafiać.

 
boleslaw 336

boleslaw

Użytkownik
Typ #3
TB Lightning - Florida panthers
Lightning 60&#39; @1,95