>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Ostrzeżenie Pinnacle

beatabookies 99

beatabookies

Użytkownik
Do niedawna uważałem Pinnacle za zdecydowany numer jeden wsród bukmacherów, było to jak piękny sen, świetne kursy bez limitów szybkie wypłaty zero problemów z rozliczaniem zakładów, normalnie sielanka. Niestety wszystko co piękne nie trwa wiecznie.
14.02.2017 zapowiadały się piękne walentynki. Wygrane parę euro można świętować.
Jakież było moje zdziwienie gdy wszedłem wieczorem na konto a tu brakuje tychże paru euro.
OBRAZEK
Pinnacle postanowił unieważnić część zakładów, gdzie słowo &quot;część&quot; jest kluczowe.
Oczywiście mail do supportu
Odpowiedź:
Dear Client,
As stated in the message the line was offered with an incorrect line.
Point 10.3 of our Terms and Conditions regarding errors in posting lines reads as follows:
We make every effort to ensure that we do not make errors in posting lines. However, if as a result of human error or system problems a bet is accepted at an odd that is materially different from those available in the general market at the time the bet was made or clearly incorrect given the chance of the event occurring at the time the bet was made, Pinnacle reserves the right to cancel that wager.
If Pinnacle decides to cancel a wager for this reason, all bets on the incorrect odd will be cancelled. We do not selectively cancel bets.
Na czerwono mój ulubiony fragment.
No to ja jeszcze raz mail.
Odpowiedź:
Please note that we understand your frustration and apologize for the inconvenience, however these lines were cancelled as soon as our traders noticed the incorrect line.
As previously stated the incorrect lines will remain cancelled.
No to ja im maila, że jednak linia była ok bo jakoś w innych spotkaniach jest zawsze taka sama
Odpowiedź:
As verified with our appropriate department , you placed your bet after 40 minutes and 30 seconds, at which point a reasonable line for Under 0.5 would have been something like -1000 (you bet at -187) and making this line clearly incorrect and was therefore cancelled.
We apologize for any inconvenience caused and would appreciate your cooperation.
No genialni są.
To ja im, że:
mecze:
MC Oran U21 -vs- CR Belouizdad U21 Algeria - Youth U21 League
MO Bejaia U21 -vs- USM Alger Algeria - Youth U21 League
to ta sama liga, ta sama linia, podobne kursy i czasy zawarcia zakładów. I jeśli już to niech anulują wszystkie zakłady gdzie coś było nie tak a nie tylko te na których stracili kasę. Albo niech anulują zakłady zawarte po 40 min.
I co? Jak kamień w wodę. Zero odpowiedzi od 4 dni.
Myślę, przecież jest instancja nad nimi,
MGA
no to 2 maile do MGA na 2 różne adresy.
3 dni I zero odzewu.
To dzisiaj zgłoszenie na formularz zgłoszeniowy.
Mail zwrotny:
Dear Sir/Madam,
Thank you for contacting the Malta Gaming Authority. We acknowledge receipt of your Online Gaming Support form.
Your case will be addressed in the order it was received and we will endeavour to keep you updated with any developments relating to your case.
Typically, a complaint case takes between 3 to 4 weeks to be concluded however this depends on the gravity of the complaint and investigation required.
Best Regards,
MGA Player Support Team
Poczytałem tu i tam...
MGA ma serdecznie w d... wszystkich graczy ważne żeby wszyscy zarejestrowani klienci opłacali licencję.
Jednym słowem Pinek może zrobić co chce kiedy chce i nikt nic nie może mu zrobic bo się zabezpieczył od 03.03.2015 wykupując licencję w MGA.
Mam nadzieję, że dzięki tej historii Pinek straci kilku nowych potencjalnych klientów, a poprzez to więcej straci niż mi ukradł.
Pozdrawiam.

M 44

mazitbg

Użytkownik
Mi MGA kiedys pomogło (nie w sprawie pinka), fakt, że trwało to chyba 2 tygodnie, ale warto czasem poczekać i uzbroić się w cierpliwośc;)
Być może sprawa nie jest jeszcze przesądzona, w każdym razie życze powodzenia w tej sprawie.

artekk19 133

artekk19

Użytkownik
Nie gram w Pinnacle i nie wiem jak to u &quot;nich&quot; jest ale na moje oko wszystkie kursy ze screen&#39;a są zawyżone - przegrane również.
Pytanie czy jednorazowo zaspali z kursami czy jest to element taktyki.
Mimo wszystko życzę powodzenia w walce.

czoker 86,8K

czoker

Użytkownik
Raczej nic nie zdziałasz, mieli jednak trochę za duże te odchyły na live, szkoda że akurat ta strona surebeta jest wygrana, a w uni lub innych soft bukach przegrałeś.

beatabookies 99

beatabookies

Użytkownik
Witam ponownie.

Dzisiaj dostałem maila:

&quot;Dear Client,

This is to advise you that the cancelled wagers will remain as earlier notified, however the account was credited with the Risk amount of the 2 losing wagers after further review by Management.

Please note that a manual adjustment was made today for your wager ticket number 693962340 and 693962193 .

Kindly log into your account and verify your balance&quot;

Warto było walczyć do końca.

Do góry Bottom