>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Zablokowane konto na neteller 0 kontaktu

R 0

redaller

Użytkownik
Witam. Mam duży problem. Jakieś 2 tygodnie temu przy logowaniu przypadkiem wpisałem 3 razy błędną odpowiedź na pytanie weryfikujące. No i przy logowaniu wyświetla mi się, że aby odblokować konto należy poprosić o rozmowe telefoniczną i oddzwonią w ciągu ok. godziny. Prosiłem ich o rozmowe z 20 razy, próbowałem prosić o rozmowę po polsku i angielsku i dalej nie oddzwaniają. Próbowałem nawet na inny numer i też nic. Pisałem do nich 4 razy na maila i też nie odpowiadają. Co mogę zrobić? Wchodziłem na czat to jest długa kolejka i jak już jestem niedaleko to mi piszą, że nie ma konsultanta. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Chce odzyskać swoje pieniądze, a z nimi nie ma ŻADNEGO kontaktu, ja nie wiem niby poważna firma, a kontaktu zero
 
S 0

specunio

Użytkownik
Witam. Mam duży problem. Jakieś 2 tygodnie temu przy logowaniu przypadkiem wpisałem 3 razy błędną odpowiedź na pytanie weryfikujące. No i przy logowaniu wyświetla mi się, że aby odblokować konto należy poprosić o rozmowe telefoniczną i oddzwonią w ciągu ok. godziny. Prosiłem ich o rozmowe z 20 razy, próbowałem prosić o rozmowę po polsku i angielsku i dalej nie oddzwaniają. Próbowałem nawet na inny numer i też nic. Pisałem do nich 4 razy na maila i też nie odpowiadają. Co mogę zrobić? Wchodziłem na czat to jest długa kolejka i jak już jestem niedaleko to mi piszą, że nie ma konsultanta. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Chce odzyskać swoje pieniądze, a z nimi nie ma ŻADNEGO kontaktu, ja nie wiem niby poważna firma, a kontaktu zero
I jak załatwiłeś sprawę?

Mam podobną sytuację zablokowałem konto neteller znajomego używałem go do jego konta bet365.I teraz od tygodnia żadnej możliwości skontaktowania się z supportem nie oddzwaniają, nie odpowiadają na maile, nie można się dodzwonić.
Najgorsze,że mam własne konto vip neteller i support vip ani konsultant vip do którego mam bezpośredni telefon nie odpowiada a zawsze kontakt miałem w razie problemów natychmiastowy.
Kontaktował się ktoś w ostatnim czasie z ich działem obsługi z pozytywnym skutkiem ?
 
V 0

vanzen91

Użytkownik
Witam, mam ten sam problem. Mam wyłaczony rachunek i muszę wgrać dokument PHONE BILL. Czy ktoś tak kiedyś miał ? A gdy wgrywam rachunek Orange to zostaje odrzucony ! Dodzwonić się do nich nie idzie , a jak wiadomo to mega dużo kosztuje. Macie do nich kontakt e-mail obecny? Jakiś dramat z nimi jest ...
 
Do góry Bottom