>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Algorytm na TENISA (ziemnego).

yar000 9,6K

yar000

Użytkownik
Zajmuję się przede wszystkim piłką nożną. Posiadam jednak w zasobach algorytmy na koszykówkę, hokeja. Działają z niezłym skutkiem (było prezentowane w bliźniaczym wątku).
I okazało się, na tenisa też ;)
Z tym, że wielka Uwaga: pamiętam, że był robiony &quot;na kolanie&quot;, nie sprawdzany w odniesieniu do realnych spotkań. W ogóle, jedna wielka improwizacja. Czysta matematyka, zero jakichkolwiek danych ze świata tenisa. Tak więc, może zwyczajnie puścić Was w maliny albo z torbami.
Na Wasze ryzyko. Przez miesiąc. Później zobaczymy ale naprawdę, nie róbcie sobie wielkich nadziei. To nie jest algorytm &quot;dopieszczony&quot; i sprawdzony tak jak moje pozostałe. Wrzucam go, bo sobie o nim przypomniałem.
Jestem laikiem tenisowym, więc nawet nie wiem czy go w miarę odpowiednio skonstruowałem.
W przypadku jeśli algorytm nie zda egzaminu, to nie będzie żadnych poprawek, żadnych jego modernizacji. Nie tworzę już algorytmów.
Do otworzenia programu, w którym jest zawarty ten algorytm, niezbędny jest Excel w wersji 2007. I inaczej nie będzie.
Jeśli coś z kwestii pozatechnicznych byłoby niejasne, to proszę poruszyć te kwestie tutaj, w wątku (bo ze spraw technicznych, np. jeśli Wam program nie zadziała, to tylko Wy posiadacie na to wpływ, nikt inny).
Mile widziane, podzielenie się &quot;wrażeniami&quot; z Użytkowania.
Można też wrzucać tutaj typy wygenerowane przez program.
Link do pobrania jak i hasła, znajdują się w zakładce &quot;O Mnie&quot;.

Miłej pracy.
 
yar000 9,6K

yar000

Użytkownik
Zdaje się, że warto być jedynie egoistą. Ze mną jak z dzieckiem, potrafię się dostosować do otoczenia.
W ciągu 10 dni, program pobrało 20 osób (a pewnie nawet 21). Codziennie, program był więc pobierany średnio przez 2 osoby z Forum.