>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 200 ZŁ!<<<

Kiedy wiecie że mozecie coś ugrać?

D 5

d3emon

Użytkownik
Witam!
Tak jak w temacie. Skąd wiecie kiedy wejśc All-In a kiedy odpuścić. Ja jestem amatorskim graczem i raczej gram w pokera dla zabawy ze znajomymi. Może macie jakieś szczególne karty które gdy dostaniecie na ręce to wiecie ze jest potencjał żeby ugrać, a może macie też jakieś karty których unikacie. Bo niektórzy wchodzą przed floopem za 80% swojego budżetu.
Jakieś tipy dla laika?
 
A 38

avv1910

Użytkownik
Nie napisales czy grasz w 5cd czy texas holdem wiadomo ze sa rozne typy graczy i raczej z obserwacji musisz oceniac czy karty sa mocne na danego gracza . Np sa ludzie z ktorymi moge sie stackowac z JJ bo wrzucaja all iny preflop z kazda para i asami a sa gracze ktorzy graja all iny preflop tylko z AA i KK wiec na takich graczy zawezam swoj range i zrzucam nawet dobre uklady. Jak chcesz to wpisz sobie w google poker kalkulator i tam mozesz przeprowadzac sobie symulacje wybierajac karty dla graczy i zobaczyc procentowe szanse na wygrana
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Witam!
Tak jak w temacie. Skąd wiecie kiedy wejśc All-In a kiedy odpuścić. Ja jestem amatorskim graczem i raczej gram w pokera dla zabawy ze znajomymi. Może macie jakieś szczególne karty które gdy dostaniecie na ręce to wiecie ze jest potencjał żeby ugrać, a może macie też jakieś karty których unikacie. Bo niektórzy wchodzą przed floopem za 80% swojego budżetu.
Jakieś tipy dla laika?
Proponuje przeczytać podstawy na temat pokera, zarejstruj się w intelipoker albo poker strategy, na youtube też masz pełno filmików szkoleniowych.
https://www.youtube.com/watch?v=xEKUyGjH9FY
Obejrzyj wszystkie filmiki szkoleniowe, myśle że dość ciekawie są tu opisane najbardziej podstawowe rzeczy które powinieneś wiedzieć żeby grać o prawdziwe pieniądze.
Możesz też kupić książki o pokerze. Jak dla Ciebie na początek polecał bym Harrington o Holden Tom I.