>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Limity, limity ... limity

H 92

hagi

Użytkownik
Nie wiem czy był już taki temat i gdzie go szukać - jak był proszę o podanie linku i o usunięcie tego.
Pytanie:
Po czym dochodzi bukmacher, że limituje Cię mega szybko jak założysz kolejne konto?
Wiadomo, że przez IP, ale co jeszcze ?
Zakupiłem dodatkowo 3 laptopy, 3 internety bezprzewodowe na kartę w play i 3 modemy
Co robić jak dostanę limit?
Nie znam się kompletnie na komputerach dlatego stąd te pytanie.
Również proszę o odpowiedź jeśli się ma tablety.
Dawno temu jak jeszcze ub miał błąd systemu na live to czyściłem cookie, zmieniałem ma adres i numer windowsa i jakoś szło - po czasie limitowali od razu po paru zakładach.
Dzięki wielkie
Pozdrawiam
 
Otrzymane punkty reputacji: +10
J 159

jonaszdt

Użytkownik
Może nie do końca na temat, ale bukmacherzy maja przede wszystkim na uwadze nowo powstałe konta.
Więc możesz nawet kupować nowego kompa pod każde konto u buka a niewiele to da jeśli zagrasz kilka mądrych zakładów za marne 200-300zł.
 
K 84

krzysq69

Użytkownik
bukmcher identyfikuje gracza po IP i numerze MAC - indywidualnie pod kazdy sprzet jest nadawany.
Jak grasz madrze i duzo wygrywasz, to kazde nowe konto bedzie szybko limitowane. Kup sobie pakiet kont Bet365+Skrill z dluga historia i najlepiej ujemnym bilansem i dzialaj ????
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
H 92

hagi

Użytkownik
Kont to ja juz duzo kupilem i duzo mam na pozniej - nic mi nie da stare konto jak zaloguje sie z tego samego sprzetu dlatego te pytanie
Numer ip w necie beprzewodowym jest zmienny, ale jak z numerem MAC? tez sie zmienia czy jakis program jest do zmieniania?
 
S 440

straszaksam

Użytkownik
MAC jest przypisany jakby do komputera, choć istnieją jakieś tam sposoby na jego maskowanie, ale to jest też do obejścia przy sprawdzaniu.