>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana - typy by DavidB22

D 136

davidb22

Użytkownik
Witam wszystkich serdecznie. Bukmacherką zajmuję się od około 4 lat, pierwszy okres mojej &quot;kariery&quot; to pasmo sporych sukcesów, ostatnio jednak nie było już tak różowo. Przyczyn takiego obrotu spraw upatruję w braku konsekwencji i nie przestrzeganiu wcześniej ustalonych przez siebie zasad. Temat na forum zakładam właśnie w celu skuteczniejszego kontrolowania samego siebie. Mam nadzieję, że temat przyczyni się do powrotu na drogę sukcesu.
Do tej pory grywałem w kilku bukmacherach, zdecydowanie najwyżej oceniam bet365, jednak teraz postanowiłem spróbować czegoś nowego, a mianowicie założyłem konto w Pinnacle i w tym buku będą grane póki co wszystkie zakłady.
Budżet startowy to 500zł, a cel jaki sobie zakładam to po prostu dodatni bilans, czas pokaże jak to będzie wyglądało.
Gram przede wszystkim piłkę nożną i e-sport, dokładniej rozgrywki League of Legends, które od jakiegoś czasu obserwuję. Oczywiście pojawiać będą się też zakłady z innych dyscyplin sportu, niczego sobie nie narzucam.
Tyle tytułem wstępu, życzę powodzenia sobie i innym grającym.
 
D 136

davidb22

Użytkownik
#1 ZWROT
Celta Vigo - Athletic Bilbao
Typ: 2 (DNB)
Kurs: 1.66
Bukmacher: Pinnacle

Stawka: 200zł
Do wygrania: 332.45zł

Celta poczyna sobie ostatnio coraz lepiej, lubię oglądać tę drużynę i myślę, że będzie tu dziś overowo, jednak biorąc pod uwagę ich nieszczelną defensywę i to jak prezentuje się Bilbao, gram w stronę gości. Świetnie poukładana drużyna, duży potencjał w ofensywie, który w końcu gra na miarę możliwości. Aduriz zrobi swoje.