Dołącz do grona moderatorów największego forum bukmacherskiego w Polsce

Strategie i Taktyki

Pozostałe tematy
ostatni wpis
taktyki i systemy pokerowe

piotrpiechura : witam wszystkich spragnionych zwycięstwa w pokerowej konfrontacji. słyszałem o istnieniu systemów gry w Texas Hold'em. Ja jak wielu innych użytkowników tego forum z pewnością chciałoby poznać takie systemy. Był bym …

ostatni wpis 12 maja 2017 08:51 przez shakeyobody
Szukam Mentora !

adbreaker : Witam , gram w pokera internetowego od 2 lat z przerwami . Jestem młody + mam kapitał +znam podstawy gry + strategie artykuły + mam wielkię chęci do gry ... …

Turnieje 50/50

bacius93 : Czy gra ktoś z was w ten rodzaj turniejów? 😄 Jeśli tak to jakie są wasze wrażenia? Jaką taktyke przyjmujecie? 😄 Osobiscie bardzo lubię ten rodzaj gier z racji możliwości …

Analiza rozdań

piotrek__17 : W tym temacie mozecie wrzucac swoje rozdania. Nie jestes pewny czy dobrze rozegrales partie? My to sprawdzimy 😄 . To że wygrałeś jakieś rozdanie wcale nie oznacza że zrobiłes to …

Prośba o pomoc

marasking : Witam, mam trochę nietypowy problem - chce zagrać z gościem w pokera i delikatnie mówiąc chce zamontować kamerkę nad jego miejscem, tak żeby widzieć karty. Mam do Was pytanie- czy …

ostatni wpis 28 grudnia 2013 12:23 przez dejf
Niskie pary stoły short handed

krzychuu : Mam dylemat jak rozgrywać niskie pary np. 55 przy stole 6 osobowym. Powiedzmy jestem na pozycji srodkowej mam pare 66 czy powinienem limpowac? Albo jestem na big blindzie i przedemną …

ostatni wpis 30 maja 2013 04:56 przez lazzarov
premium hand's w MTT

simons : Ostatnio pogrywając sobie MTT zastanawiam się jak rozgrywać premium handy w początkowej fazie turnieju chodzi o 1-2 faze blindów, a ręce o których mówie to JJ+. Ja osobiście JJ jeszcze …

ostatni wpis 30 maja 2013 04:50 przez lazzarov
Poker Tracker 3 w sieci ongame