>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Zamrożone konto od 5 dni

L 1,1K

Lukosbukos

Użytkownik
W czwartek „zamrozili” mi konto bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po zalogowaniu się wyskakuje mi komunikat: „This product is not available to you”. Pisałem do nich już kilkakrotnie na czacie, cały czas odpowiadają, że to rzekomo jakaś dodatkowa weryfikacja, standardowa procedura i że ktoś się ze mną mailowo skontaktuje, ale na pytania o termin w jakim to nastąpi nie chcą odpowiedzieć. Dodam jeszcze tylko, że konto mam u nich całkowicie zweryfikowane już od dawna, do tej pory brak jakichkolwiek limitów.
Miał ktoś może taką historię z nimi? Myślicie, że to faktycznie jakaś dodatkowa weryfikacja czy coś ściemniają?
 
Ostatnia edycja:
P 19,5K

player31

Użytkownik
W czwartek „zamrozili” mi konto bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po zalogowaniu się wyskakuje mi komunikat: „This product is not available to you”. Pisałem do nich już kilkakrotnie na czacie, cały czas odpowiadają, że to rzekomo jakaś dodatkowa weryfikacja, standardowa procedura i że ktoś się ze mną mailowo skontaktuje, ale na pytania o termin w jakim to nastąpi nie chcą odpowiedzieć. Dodam jeszcze tylko, że konto mam u nich całkowicie zweryfikowane już od dawna, do tej pory brak jakichkolwiek limitów.
Miał ktoś może taką historię z nimi? Myślicie, że to faktycznie jakaś dodatkowa weryfikacja czy coś ściemniają?
czy pojawilo sie to po zleceniu "wiekszej" wyplaty?
 
L 1,1K

Lukosbukos

Użytkownik
Nie robiłem tam raczej większych wypłat, tylko regularnie wypłacałem mniejsze kwoty (500-1000 PLN).
Post automatycznie złączony:

UPDATE. Dziś rano otrzymałem od nich kuriozalnego maila (w tytule informacja o zawieszeniu konta, w treści maila o trwałym zamknięciu). W dodatku brak podania powodu podjęcia takiej decyzji.
 

Załączniki

P 109

pato17

Użytkownik
Kiedyś miałem podobnie. Konto było zarejestrowane na mojego brata a puszczał przelewy z mojego portfela internetowego bo nie miał własnego i po kilku tygodniach zablokowali trwale mu konto.
 
Do góry Bottom