>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Problem z wyplata gotowki z konta STARGAMES

Status
Zamknięty.
B 0

bad_pixel

Użytkownik
Witam..moj problem polega na tym ze jakis czas temu ok 10 dni, wyplacielm ze swojego konta na Stargames spora sume pieniedzy. Od tamtej pory nie dostalem zadnej informacji o wyplacie, zadnego email a co wiecej napisalem juz 3 emaile i zero odpowiedzi. A slyszalem ze podobno przy wyplacie kazdemu odrazu wysylaja email zeby zweryfikowac konto a nic nie dostalem. CO w zwiazku z tym moge zrobic ?
Wyslij samemu dokumenty.Wyplaty ida normalnie i nie ma z nimi najmniejszych problemow
 
B 0

bad_pixel

Użytkownik
no nie wiem czy to cokolwiek da skoro oni nawet nie sa w stanie odpisac na email ktore im podeslalem wiec jaki sens wysylac im te dokumenty jak i tak pewnie tego nie zweryfikuja? ja rowniez nigdy problemow nie mialem z wyplatami z wielu platform, na Stargames takze kilku znajomych bez problemu wyplacilo a moja transakcje nie wiem czy olali czy przeoczyli :/
 
B 0

bad_pixel

Użytkownik
ok dzisiaj im wysle kserokopie dowodu, zobaczymy co to wyjdzie z tego. Chcialem jeszcze sie upewnic bo moze ja cos pomotalem z adresem...support@stargames. com.... prawidłowy ?
Tak prawidlowy
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom