Opisując całą tę sprawę czuję się w sumie nieco zażenowany, bo przy tym, co powyrabiało się w branży, to mały pikuś rzec można. A i kwota, której rzecz bezpośrednio dotyczy jest śmiesznie niska. Ale z drugiej strony jest to tak horrendalny absurd, że nie jestem w stanie ot tak przejść nad tym do porządku dziennego...
Z serwisów Expekt/Betclic korzystam mniej więcej od dziesięciu lat. Kursy kiepskie, ale sporo tam ostatnimi laty fajnych promocji bywało, więc grywałem dużo. Nierzadko w sumie za konkretne łącznie stawki, bo kilka razy porywałem się na te ich "wyścigi zakładów" - szczególnie te tylko dla Polaków, w których udawało mi się nawet załapywać na pudło i tym samym na całkiem przyjemne nagrody. Do tego mnóstwo zakładów bez ryzyka miewali, różnego rodzaju zwrotów, itd... bonusów zatem wszelkich obracałem tam bez liku... Właściwie rzadko zdarzały się okresy, w których nie miałem akurat do wyrobienia żadnego obrotu, mniej lub bardziej aktywnie korzystałem więc z obu kont praktycznie niemal non stop. I nigdy przez te wszystkie lata nie mieli do mnie, ani do mojego sposobu gry, żadnych zastrzeżeń. Nigdy też w moim odczuciu nie dałem im do tego żadnych powodów. Żadnych kombinacji, żadnego łamania reguł, nic... Jednym słowem zawsze byłem czysty i przez te wszystkie lata nigdy nie miałem z nimi żadnych tego typu problemów.
Mało tego, powiedzieć można nawet, że świeciłem wręcz przykładem uczciwości, bo jak tylko rąbnęli się gdzieś na moją korzyść, zaraz im rzetelnie zwracałem na to uwagę, Jakoś tak nie lubię takich sytuacji, wolę klarownie, czysto i wydawałoby się... bezpiecznie... Po jednym z "wyścigów" na przykład zaksięgowali mi na koncie w Betclic jako nagrodę 750 Euro zamiast... 750 PLN... Zacząłbym robić obrót, nikt by już potem tego nie zauważył zapewne... Ale jakoś to tak.. nie po mojemu.. zwyczajnie...
I tak sobie miło i przyjemnie korzystałem z ich usług bez żadnych zgrzytów i napięć. Aż tu w zeszły piątek znajduję w skrzynce mail z Expekt z propozycją bonusu od depozytu do 80 PLN (na mecze eliminacji Mistrzostw Świata niby). W sumie tego typu oferty nie dostałem od nich od niepamiętnych czasów, a że akurat tak się jakoś złożyło, że chwilowo nie miałem tam na koncie ani grosza (naprawdę wyjątkowo rzadka sytuacja jak na ostatnie lata), nie zastanawiałem się ani chwili. Sprawdziłem jeszcze, czy to aby nie jakaś ogólnodostępna akcja i czy czasami podobny bonus nie czeka na mnie i w Betclic, ale okazało się, że to ekskluzywna oferta skierowana wyłącznie do odbiorcy maila. Poczułem się nawet mile połechtany. Wyróżniony i doceniony... ???? o naiwności... nagrodzony... za lojalność... W końcu wiernego i sprawdzonego mieli we mnie klienta, to akurat bez wątpienia prawda była najszczersza... Po dokonaniu depozytu automatycznie podwoiło mi wpłaconą kwotę i od razu postawiłem kilka zakładów. Na całe szczęście prawie wszystkie nie weszły (o.. bo inaczej to dopiero byłbym... ???? wchrzaniony teraz:grin ???? i na koncie szybko zostało coś koło 1/4 całości środków. Weekend akurat miałem mocno zajęty, więc sobota/niedziela to bodaj po jednym zakładzie z telefonu rozrywkowo zupełnie, w poniedziałek pobawiłem się jeszcze trochę na live próbując choć odrobinę powiększyć ten mizerny kapitał, ale koniec końców we wtorek rano to i tak dalej było coś koło 40 PLN. W południe chciałem coś tam zagrać z telefonu znowu, ale wchodzę na konto, a tu... pusto. I teraz dopiero zaczął się... kabaret...
Niespecjalnie mnie to zmartwiło, bo błędy różne zdarzały im się nie raz, mówię sobie... samo wróci. Ale sprawdzam za czas jakiś, dalej pusto, a w historii konta widnieje jakaś tajemnicza transakcja "Account adjustment" i odjęta cała kwota. Skrobnąłem więc maila z pytaniem o co kaman, ale że jak to u nich... na odpowiedź na maila można czekać całe wieki nieraz, uderzyłem też wieczorem na czat jeszcze. Pan Max był całkiem miły, no ale pomóc niestety nie potrafił. Usiłował mi wmówić, że mój bonus po prostu wygasł, bo się... przeterminował:grin: Na moje zdziwienie, że to coś nie halo tak po czterech dniach odparł tylko:
Max: no przykro mi, faktycznie troche krótko. Mam tu informację że skończył się dzisiaj
Ustaliliśmy, że musi być to pomyłka jakaś, i że jak napiszę jeszcze jednego maila na pewno się wszystko wyjaśni. Skrobnąłem więc coś tam jeszcze powołując się na tę rozmowę i cierpliwie czekałem. Korygowanie błędów zajmowało im czasami dłuższą chwilę, ale koniec końców zawsze problem rozwiązywany był po mojej myśli, więc spokojny byłem, że tak będzie i tym razem. No ale dni mijały, nic się nie działo, więc nauczony doświadczeniem wysłałem jeszcze krótką wiadomość po angielsku (support ma jeden wspólny adres na całą korespondencję i wygląda to tak, jakby te listy po polsku utykały tam czasami w jakiejś... ???? bocznej kolejce). I to jak zwykle poskutkowało, odpowiedź - i to po polsku - otrzymałem jeszcze tego samego wieczoru. Tyle ze jej treść nieco mnie zdziwiła:
Szanowny Kliencie,
Dziękuję za kontakt. Poniżej znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie. W przyszłości polecam kontakt na CZACIE w godzinach od 10:00 do 23:00 aby uzyskać natychmiastowa pomoc.
Na wstępie bardzo przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź. W przyszłości zachęcam do kontaktu na czacie, gdzie uzyskasz pomoc natychmiast.
Uprzejmie informuję, iż Dział Bonusów po głębokiej analizie Pańskiego konta zdecydował, iż na ten moment nie będzie Pan kwalifikowany do odebrania bonusów.
Stąd środki nie zostaną przywrócone.
Przypominam, że decyzje o przyznaniu bonusu lub jakiejkolwiek innej promocji pozostają w gestii naszej firmy.
Zgodnie z Regulaminem:
Jeśli regulamin bonusu lub promocji zostanie złamany lub jeśli istnieje podejrzenie, że zakłady zostały postawione przez gracza lub grupę graczy w celu zapewnienia korzyści finansowych temu graczowi lub grupie graczy, Expekt zastrzega sobie prawo do odebrania/usunięcia bonusu lub bonusów oraz do rozliczenia zakładów postawionych dzięki przyznanym wcześniej bonusom, według własnego uznania.
Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o ponowny kontakt.
Pozdrawiam,
Dział Obsługi Klienta
Tomasz Michalak
Nie będę się już pastwił nad motywem satyrycznym z polecaniem czatu, ale samo oskarżenie o złamanie regulaminu i jakieś machloje mocno mnie wzburzyło, więc szybko wysmażyłem dłuższego maila z jednym zasadniczym pytaniem - o jakież to konkretnie nadużycia jestem posądzony. Wciąż jednak przekonany byłem, że zajść musiała jakaś pomyłka...
O odpowiedź naturalnie znowu musiałem się upomnieć (tym razem przyspieszyła sprawę rozmowa na czacie z sympatyczna panią Zuzią), no ale jak już ją dostałem... wyszło wreszcie szydło z worka... ???? w pełnej krasie:
Szanowny Panie Tomaszu,
Uprzejmie informujemy, iż konkretnym nadużyciem jest nadużycie naszej oferty bonusowej, kiedy był Pan aktywny tylko podczas dużych promocji bonusowych. Dział Promocji zanalizował Pańską aktywność na koncie Gracza. na postawie tego, odmówił oferty bonusowej. Na ten moment nie kwalifikuje się Pan do oferty promocyjnej w Naszym serwisie.
Zgodnie z Regulaminem:
4.2. Składając wniosek o otwarcie Konta, Klient oświadcza i zapewnia, że:
4.2.3. zobowiązuje się uczciwie korzystać z oferowanych przez nas zakładów i gier oraz zobowiązuje się nie nadużyć naszych bonusów, ofert i promocji; Pan naduzywał ofert promocyjnych, poniewaz zanotowaliśmy tylko Pańską aktywność podczas dużych akcji promocyjnych.
Decyzja Działu Promocji została podjęta w porozumieniu z Działem Finansów. Środki z ostatniego bonusu zostały odjęte z konta Gracza. Nie ma możliwości zwrotu wpłaty, obstawiał Pan z niej zakłady, środki zostały ugrane w zakładach. Decyzję obrazuje Regulamin naszego serwisu:
28.3. Expekt nagradza graczy bonusami i biletami wstępu do wybranych promocji, doceniając ich lojalność. Dostęp do promocji, freebety i bonusy będą blokowane lub usuwane z kont graczy, którzy będą postępować nieuczciwie i/lub będą nadużywać oferty.
Expekt ma prawo do anulowania oferty bonusowej w każdym momencie w przypadku jakiegokolwiek nadużycia oraz do zamknięcia Konta Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym.
Expekt zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu depozytów, środków znajdujących się na koncie bądź wygranych w przypadku podejrzenia o nadużycia.
Expekt Betclic zastrzega sobie prawo do postawienia przestępców przez sądem. Jeśli regulamin bonusu lub promocji zostanie złamany lub jeśli istnieje podejrzenie, że zakłady zostały postawione przez gracza lub grupę graczy w celu zapewnienia korzyści finansowych temu graczowi lub grupie graczy, Expekt zastrzega sobie prawo do odebrania/usunięcia bonusu lub bonusów oraz do rozliczenia zakładów postawionych dzięki przyznanym wcześniej bonusom, według własnego uznania.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Pozdrawiam serdecznie,
Dział Promocji
Agata Małek
Pominę już, że twierdzenie jakoby moją aktywność na koncie można było odnotować "tylko podczas dużych akcji promocyjnych" jest absurdalne, no bo duże akcje promocyjne trwają tam praktycznie.. ???? non stop... więc jakim to cudem niby miałoby być inaczej?:grin: Jasne, że ta aktywność była zapewne wzmożona i to w sposób wyraźny i zauważalny w związku z udziałem w akcjach promocyjnych, no ale co w tym dziwnego? Nigdy natomiast nie było tak, że grałem tam tylko w związku z tymi akcjami, nigdy też nie było tak, że korzystałem ze wszystkich promocji jak leci. Poza tym zawsze w trakcie uczestnictwa w tej czy innej promocji wnosiłem też mnóstwo zakładów z tym uczestnictwem nie związanych - takich, które nie liczyły się do obrotu, często spontanicznych zupełnie na live, o stawkach nierzadko wyraźnie wyższych od tych powiązanych z promocją. Zarzut głupi i nieprawdziwy.
No ale to tam, regulamin mają taki, że z uczestnictwa w promocjach zawsze mogą mnie wykluczyć, takie ich psie prawo pilnować swojego interesu. Za to z tą konfiskatą środków to już jednak moim zdaniem grubo przesadzili. Sami mi skorzystanie z tego bonusu zaproponowali, namówili mnie do tego de facto, przesyłając indywidualną ofertę, a kiedy się skusiłem... wpłacone pieniądze po prostu zabrali???? To jak to się nazywa? Dla mnie wypisz, wymaluj... ???? wyłudzenie???? A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że sami mi otwarcie imputują jeszcze, że nie wpłaciłbym do nich tych pieniędzy, gdyby mi nie zaproponowali bonusu... Z tak jawnym przyznaniem się... do naciągactwa... jeszcze się nie spotkałem:grin::grin:
Ostatecznie może i machnąłbym ręką na te 4 dychy, ale jako że wku**ili mnie tekstem o stawianiu przestępców przed sądem (Buhahaha.. to jest dopiero kwiatek:grin: Doprawdy ŻA-ŁO-SNE..), to skarga do MGA już poszła. Nic nie wskóram, to nie wskóram, ale niech się przynajmniej tłumaczą...
Także z kolejną firmą kończę przygodę w bardzo nieprzyjemnej atmosferze... I wszystkim granie tam oczywiście... GORĄCO ODRADZAM????????????
Z serwisów Expekt/Betclic korzystam mniej więcej od dziesięciu lat. Kursy kiepskie, ale sporo tam ostatnimi laty fajnych promocji bywało, więc grywałem dużo. Nierzadko w sumie za konkretne łącznie stawki, bo kilka razy porywałem się na te ich "wyścigi zakładów" - szczególnie te tylko dla Polaków, w których udawało mi się nawet załapywać na pudło i tym samym na całkiem przyjemne nagrody. Do tego mnóstwo zakładów bez ryzyka miewali, różnego rodzaju zwrotów, itd... bonusów zatem wszelkich obracałem tam bez liku... Właściwie rzadko zdarzały się okresy, w których nie miałem akurat do wyrobienia żadnego obrotu, mniej lub bardziej aktywnie korzystałem więc z obu kont praktycznie niemal non stop. I nigdy przez te wszystkie lata nie mieli do mnie, ani do mojego sposobu gry, żadnych zastrzeżeń. Nigdy też w moim odczuciu nie dałem im do tego żadnych powodów. Żadnych kombinacji, żadnego łamania reguł, nic... Jednym słowem zawsze byłem czysty i przez te wszystkie lata nigdy nie miałem z nimi żadnych tego typu problemów.
Mało tego, powiedzieć można nawet, że świeciłem wręcz przykładem uczciwości, bo jak tylko rąbnęli się gdzieś na moją korzyść, zaraz im rzetelnie zwracałem na to uwagę, Jakoś tak nie lubię takich sytuacji, wolę klarownie, czysto i wydawałoby się... bezpiecznie... Po jednym z "wyścigów" na przykład zaksięgowali mi na koncie w Betclic jako nagrodę 750 Euro zamiast... 750 PLN... Zacząłbym robić obrót, nikt by już potem tego nie zauważył zapewne... Ale jakoś to tak.. nie po mojemu.. zwyczajnie...
I tak sobie miło i przyjemnie korzystałem z ich usług bez żadnych zgrzytów i napięć. Aż tu w zeszły piątek znajduję w skrzynce mail z Expekt z propozycją bonusu od depozytu do 80 PLN (na mecze eliminacji Mistrzostw Świata niby). W sumie tego typu oferty nie dostałem od nich od niepamiętnych czasów, a że akurat tak się jakoś złożyło, że chwilowo nie miałem tam na koncie ani grosza (naprawdę wyjątkowo rzadka sytuacja jak na ostatnie lata), nie zastanawiałem się ani chwili. Sprawdziłem jeszcze, czy to aby nie jakaś ogólnodostępna akcja i czy czasami podobny bonus nie czeka na mnie i w Betclic, ale okazało się, że to ekskluzywna oferta skierowana wyłącznie do odbiorcy maila. Poczułem się nawet mile połechtany. Wyróżniony i doceniony... ???? o naiwności... nagrodzony... za lojalność... W końcu wiernego i sprawdzonego mieli we mnie klienta, to akurat bez wątpienia prawda była najszczersza... Po dokonaniu depozytu automatycznie podwoiło mi wpłaconą kwotę i od razu postawiłem kilka zakładów. Na całe szczęście prawie wszystkie nie weszły (o.. bo inaczej to dopiero byłbym... ???? wchrzaniony teraz:grin ???? i na koncie szybko zostało coś koło 1/4 całości środków. Weekend akurat miałem mocno zajęty, więc sobota/niedziela to bodaj po jednym zakładzie z telefonu rozrywkowo zupełnie, w poniedziałek pobawiłem się jeszcze trochę na live próbując choć odrobinę powiększyć ten mizerny kapitał, ale koniec końców we wtorek rano to i tak dalej było coś koło 40 PLN. W południe chciałem coś tam zagrać z telefonu znowu, ale wchodzę na konto, a tu... pusto. I teraz dopiero zaczął się... kabaret...
Niespecjalnie mnie to zmartwiło, bo błędy różne zdarzały im się nie raz, mówię sobie... samo wróci. Ale sprawdzam za czas jakiś, dalej pusto, a w historii konta widnieje jakaś tajemnicza transakcja "Account adjustment" i odjęta cała kwota. Skrobnąłem więc maila z pytaniem o co kaman, ale że jak to u nich... na odpowiedź na maila można czekać całe wieki nieraz, uderzyłem też wieczorem na czat jeszcze. Pan Max był całkiem miły, no ale pomóc niestety nie potrafił. Usiłował mi wmówić, że mój bonus po prostu wygasł, bo się... przeterminował:grin: Na moje zdziwienie, że to coś nie halo tak po czterech dniach odparł tylko:
Max: no przykro mi, faktycznie troche krótko. Mam tu informację że skończył się dzisiaj
Ustaliliśmy, że musi być to pomyłka jakaś, i że jak napiszę jeszcze jednego maila na pewno się wszystko wyjaśni. Skrobnąłem więc coś tam jeszcze powołując się na tę rozmowę i cierpliwie czekałem. Korygowanie błędów zajmowało im czasami dłuższą chwilę, ale koniec końców zawsze problem rozwiązywany był po mojej myśli, więc spokojny byłem, że tak będzie i tym razem. No ale dni mijały, nic się nie działo, więc nauczony doświadczeniem wysłałem jeszcze krótką wiadomość po angielsku (support ma jeden wspólny adres na całą korespondencję i wygląda to tak, jakby te listy po polsku utykały tam czasami w jakiejś... ???? bocznej kolejce). I to jak zwykle poskutkowało, odpowiedź - i to po polsku - otrzymałem jeszcze tego samego wieczoru. Tyle ze jej treść nieco mnie zdziwiła:
Szanowny Kliencie,
Dziękuję za kontakt. Poniżej znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie. W przyszłości polecam kontakt na CZACIE w godzinach od 10:00 do 23:00 aby uzyskać natychmiastowa pomoc.
Na wstępie bardzo przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź. W przyszłości zachęcam do kontaktu na czacie, gdzie uzyskasz pomoc natychmiast.
Uprzejmie informuję, iż Dział Bonusów po głębokiej analizie Pańskiego konta zdecydował, iż na ten moment nie będzie Pan kwalifikowany do odebrania bonusów.
Stąd środki nie zostaną przywrócone.
Przypominam, że decyzje o przyznaniu bonusu lub jakiejkolwiek innej promocji pozostają w gestii naszej firmy.
Zgodnie z Regulaminem:
Jeśli regulamin bonusu lub promocji zostanie złamany lub jeśli istnieje podejrzenie, że zakłady zostały postawione przez gracza lub grupę graczy w celu zapewnienia korzyści finansowych temu graczowi lub grupie graczy, Expekt zastrzega sobie prawo do odebrania/usunięcia bonusu lub bonusów oraz do rozliczenia zakładów postawionych dzięki przyznanym wcześniej bonusom, według własnego uznania.
Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o ponowny kontakt.
Pozdrawiam,
Dział Obsługi Klienta
Tomasz Michalak
Nie będę się już pastwił nad motywem satyrycznym z polecaniem czatu, ale samo oskarżenie o złamanie regulaminu i jakieś machloje mocno mnie wzburzyło, więc szybko wysmażyłem dłuższego maila z jednym zasadniczym pytaniem - o jakież to konkretnie nadużycia jestem posądzony. Wciąż jednak przekonany byłem, że zajść musiała jakaś pomyłka...
O odpowiedź naturalnie znowu musiałem się upomnieć (tym razem przyspieszyła sprawę rozmowa na czacie z sympatyczna panią Zuzią), no ale jak już ją dostałem... wyszło wreszcie szydło z worka... ???? w pełnej krasie:
Szanowny Panie Tomaszu,
Uprzejmie informujemy, iż konkretnym nadużyciem jest nadużycie naszej oferty bonusowej, kiedy był Pan aktywny tylko podczas dużych promocji bonusowych. Dział Promocji zanalizował Pańską aktywność na koncie Gracza. na postawie tego, odmówił oferty bonusowej. Na ten moment nie kwalifikuje się Pan do oferty promocyjnej w Naszym serwisie.
Zgodnie z Regulaminem:
4.2. Składając wniosek o otwarcie Konta, Klient oświadcza i zapewnia, że:
4.2.3. zobowiązuje się uczciwie korzystać z oferowanych przez nas zakładów i gier oraz zobowiązuje się nie nadużyć naszych bonusów, ofert i promocji; Pan naduzywał ofert promocyjnych, poniewaz zanotowaliśmy tylko Pańską aktywność podczas dużych akcji promocyjnych.
Decyzja Działu Promocji została podjęta w porozumieniu z Działem Finansów. Środki z ostatniego bonusu zostały odjęte z konta Gracza. Nie ma możliwości zwrotu wpłaty, obstawiał Pan z niej zakłady, środki zostały ugrane w zakładach. Decyzję obrazuje Regulamin naszego serwisu:
28.3. Expekt nagradza graczy bonusami i biletami wstępu do wybranych promocji, doceniając ich lojalność. Dostęp do promocji, freebety i bonusy będą blokowane lub usuwane z kont graczy, którzy będą postępować nieuczciwie i/lub będą nadużywać oferty.
Expekt ma prawo do anulowania oferty bonusowej w każdym momencie w przypadku jakiegokolwiek nadużycia oraz do zamknięcia Konta Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym.
Expekt zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu depozytów, środków znajdujących się na koncie bądź wygranych w przypadku podejrzenia o nadużycia.
Expekt Betclic zastrzega sobie prawo do postawienia przestępców przez sądem. Jeśli regulamin bonusu lub promocji zostanie złamany lub jeśli istnieje podejrzenie, że zakłady zostały postawione przez gracza lub grupę graczy w celu zapewnienia korzyści finansowych temu graczowi lub grupie graczy, Expekt zastrzega sobie prawo do odebrania/usunięcia bonusu lub bonusów oraz do rozliczenia zakładów postawionych dzięki przyznanym wcześniej bonusom, według własnego uznania.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Pozdrawiam serdecznie,
Dział Promocji
Agata Małek
Pominę już, że twierdzenie jakoby moją aktywność na koncie można było odnotować "tylko podczas dużych akcji promocyjnych" jest absurdalne, no bo duże akcje promocyjne trwają tam praktycznie.. ???? non stop... więc jakim to cudem niby miałoby być inaczej?:grin: Jasne, że ta aktywność była zapewne wzmożona i to w sposób wyraźny i zauważalny w związku z udziałem w akcjach promocyjnych, no ale co w tym dziwnego? Nigdy natomiast nie było tak, że grałem tam tylko w związku z tymi akcjami, nigdy też nie było tak, że korzystałem ze wszystkich promocji jak leci. Poza tym zawsze w trakcie uczestnictwa w tej czy innej promocji wnosiłem też mnóstwo zakładów z tym uczestnictwem nie związanych - takich, które nie liczyły się do obrotu, często spontanicznych zupełnie na live, o stawkach nierzadko wyraźnie wyższych od tych powiązanych z promocją. Zarzut głupi i nieprawdziwy.
No ale to tam, regulamin mają taki, że z uczestnictwa w promocjach zawsze mogą mnie wykluczyć, takie ich psie prawo pilnować swojego interesu. Za to z tą konfiskatą środków to już jednak moim zdaniem grubo przesadzili. Sami mi skorzystanie z tego bonusu zaproponowali, namówili mnie do tego de facto, przesyłając indywidualną ofertę, a kiedy się skusiłem... wpłacone pieniądze po prostu zabrali???? To jak to się nazywa? Dla mnie wypisz, wymaluj... ???? wyłudzenie???? A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że sami mi otwarcie imputują jeszcze, że nie wpłaciłbym do nich tych pieniędzy, gdyby mi nie zaproponowali bonusu... Z tak jawnym przyznaniem się... do naciągactwa... jeszcze się nie spotkałem:grin::grin:
Ostatecznie może i machnąłbym ręką na te 4 dychy, ale jako że wku**ili mnie tekstem o stawianiu przestępców przed sądem (Buhahaha.. to jest dopiero kwiatek:grin: Doprawdy ŻA-ŁO-SNE..), to skarga do MGA już poszła. Nic nie wskóram, to nie wskóram, ale niech się przynajmniej tłumaczą...
Także z kolejną firmą kończę przygodę w bardzo nieprzyjemnej atmosferze... I wszystkim granie tam oczywiście... GORĄCO ODRADZAM????????????