Czy ktoś wie o co może chodzić?
"Płatność nie powiodła się
Twój unikatowy identyfikator transakcji to xxxxxxxx.
Jeśli uważasz, że nieprawidłowo wpisałeś/aś dane lub chcesz spróbować z innym kontem, kliknij przycisk 'Spróbuj ponownie' poniżej."
Problem ze w ogóle żadnych danych nie wpisywałem bo chciałem wpłacić z konta z którego już wcześniej wpłacałem i problemu nie było. A teraz nawet nie przekierowuje mnie do strony logowania na konto, tylko wyrzuca z takim komunikatem od razu
"Płatność nie powiodła się
Twój unikatowy identyfikator transakcji to xxxxxxxx.
Jeśli uważasz, że nieprawidłowo wpisałeś/aś dane lub chcesz spróbować z innym kontem, kliknij przycisk 'Spróbuj ponownie' poniżej."
Problem ze w ogóle żadnych danych nie wpisywałem bo chciałem wpłacić z konta z którego już wcześniej wpłacałem i problemu nie było. A teraz nawet nie przekierowuje mnie do strony logowania na konto, tylko wyrzuca z takim komunikatem od razu