>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Problem z wypłatą od Gamebookers

G 0

godlike73

Użytkownik
Witajcie.
Do tej pory zawsze bez problemów wypłacałem z Gamebookers (dużo tych wypłat nie było, sumy 300-700 zł). Jakiś czas temu zmieniłem konto w Moneybookers celem zmiany waluty z PLN na EURO. Po tej zmianie jedną wypłatę zleciłem na nowe już konto Moneybookers i nie było problemów. Przy drugiej za kilka dni zaczęły się schody. Czekałem przez parę dni na wypłatę, ale nic się nie działo, support nie poinformował mnie o tym że muszą zweryfikować moje konto. Napisałem do nich wiadomość co się dzieję, otrzymałem informację, że chcą mnie zweryfikować telefonicznie. Następnego dnia zadzwoniła pani od nich i zadała parę pytań, a na koniec rozmowy powiedziała że konto jest pomyślnie zweryfikowane i niedługo powinienem mieć środki u siebie na koncie MB. To się jednak nie stało, więc napisałem drugą wiadomość z zapytaniem co do mojej wypłaty. Okazało się, że chcą jeszcze zrzut ekranu mojego konta MB. Wysłałem zrzut i dostałem odpowiedź że jest ok i przekazują go do odpowiedniego działu. Po kilku dniach bez znaku życia z ich strony, znów zapytałem co się dzieje. Zaczęli zwalać wszystko na dział finansowy, twierdząc że nie dostali od nich odpowiedzi. Napisałem do ich pay-pro sam pytając co się dzieje i po kilku dniach otrzymałem odpowiedź, że potrzebują...zrzut ekranu z konta MB. Ok, wysłałem. W odpowiedzi stwierdzili, że chcą zweryfikować moje konto telefonicznie...wyjaśniłem że zrobił to już polski support. Nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Dzisiaj napisałem do polskiego supportu o tym wszystkim, to stwierdzili że...nadal nie otrzymali zrzutu ekranu mojego konta MB!
Wypłatę zleciłem 25 maja. Nie wiem już co robić, bo wygląda na to że będą mnie ciągle zbywać takimi odpowiedziami. Czy ktoś może mi coś doradzić, pomóc jak odzyskać pieniądze?
 
Do góry Bottom