>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Fortuna bonus

problem z gamebookers

luca22 0

luca22

Użytkownik
Czesc mam problem z wpłata pieniedzy a właściwie z przyznaniem mi tej kasy na koncie jestem nowym urytkownikiem wpłaciłem 100pln tydzien temu i do dzisiaj nie otrzymałem pienidzy napisałem do nich juz 3 emaile na które nie dostałem odpowiedzi nie wiem co mam zrobic moze cos zle robie moze o czyms nie wiem co moze byc tego przyczyna pomozcie
 
reven 0

reven

Użytkownik
trochę mało informacji... jak wpłacałeś? przelew/karta/moneybookers ?
// nie wiem na jaki adres pisałeś, ale w sprawach wpłat/wypłat pisz na [email protected]
a odpowiedzi nie spodziewaj się zbyt szybko, odpisują zawsze, przynajmniej nie zdarzyło mi się, żeby nie odpisali, ale czasami trzeba dość długo czekać (nawet do 2 dni)
 
luca22 0

luca22

Użytkownik
wpłata była robiona przelewem na konto a pisałem na adres [email protected] ale nawet jak by cos było zle to by mi napisali czy tez skierowali mnie pod inny adres a dokładnie 8 dni temu napisałem pierwszy email spróbuje teraz napisac na ten adres który mi podałem moze pomoze
 
reven 0

reven

Użytkownik
Tylko jak będziesz pisał to staraj się być miłym i udziel jak najwięcej informacji ???? Sam miałem podobną sytuacje jak wpłacałem via MB. Pieniądze zaginęły gdzieś po drodze. Ale napisałem do nich i po ok tygodniu kasa się znalazła. Przygotuj się jednak na to że skierują Cię to Pay-Pro, bo to oni są odpowiedzialni za to, a od nich każdy mail po angielsku ????
Więc na spokojnie, GB to porządna firma nie to co bwin ???? wszystko da się załatwić ????
 
luca22 0

luca22

Użytkownik
W koncu po miesiacu sie udalo odzyskac moje pieniadze i powiem wam ze nawet suport polski do mnie zadzwonil :-Dzeby wyjasnic sprawe zguby pieniazkow pisałem na ten adres ktory mi podales po wyslaniu kilku dowodow wplat udało sie
dzieki bardzo:
 
losu 0

losu

Użytkownik
Witam. skorzystam z tematu. mam rpoblem piosiadam dwa komputery z innym dostepem internetowy. Chodzi mi o to ze na jednym z nich nie moge wejsc wogole na strone GB . Strona sie normalnie laduje za chwile jest białe tło i niestety nic nie ma. A pisze ze sttrona sie wczytała. Jest ktoś w stanie pomoc?!
 
rysiek650 14

rysiek650

Użytkownik
mam problem z gammebokers zmieniłem hasło ale przez puzniejszy tydzien normalnie sie logowałmem a tu tera zlipa z hasłem o co kaman??
 
rysiek650 14

rysiek650

Użytkownik
Spróbuj użyć przypomnienia hasła na e-mail. Jak nie pomoże to musisz pisać do supportu,
przypomnienia nie da rady pisze &quot;&quot;Wykorzystałeś dopuszczalną ilość prób wprowadzenia odpowiedzi na pytanie pomocnicze. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z naszym całodobowym Biurem Obsługi Klienta.&#39;&#39;pisałem do całodobowej obsługi klienta już 3 dni temu i nic niedzwonie bo nie da rady pełno numerów tylko żaden nie jest aktywny ????
 
Do góry Bottom