>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Problem z EntroPay - BARDZO proszę o pomoc!!!

P 0

paukot

Użytkownik
Witam wszystkich,
jak mówi sam tytuł tematu mam ogromny problem z EntroPay. Jak można się domyśleć chodzi o wypłatę pieniędzy. Ostatnio udało mi się wygrać w pewnym kasynie sporą sumę, jedną z trzech opcji wypłaty było EntroPay. Na swoje nieszczęście wybrałam właśnie ją.
Na początku chodziło o to,że po zleceniu wypłaty na polskie konto brakowało w kodu SWIFT. Tyle,że przy wypełnianiu danych banku, po wyborze kraju jako Poland nie było możliwości jego wpisania. Nie było również możliwości edytowania już raz wprowadzonego banku, wobec czego musiałam go skasować. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu przy próbie wprowadzenia go po raz kolejny okazało się,że na liście dostępnych krajów nie było Polski!!! Oczywiście od razu napisałam do supportu ale ponieważ był to okres przedświąteczny, zasłonili się dniami wolnymi i powiedzieli,że sprawa będzie rozwiązana po Nowym Roku. Ale nie dość,że 03.01 musiałam się przypomnieć to jeszcze stwierdzili,że muszą zmienić oprogramowanie i ten update jest przeznaczony na 08.01. Oczywiście i tym razem nic takiego nie nastąpiło i kolejny raz musiałam się prosić żeby zajęli się moja sprawą. Odpowiedzieli za kilka dni - tym razem mogłam już wybrać spośród krajów Polskę ale oczywiście okazało się,że przy wpisywaniu kodu SWIFT, który dla mojego banku ma 8 znaków wyrzuca błąd,że wartość jest za krótka. Kolejny ticket do supportu spotkał się najpierw z odpowiedzią,że być może kod SWIFT mojego banku ma 11 znaków, mimo,że w zgłoszeniu wyraźnie pisałam,że dwa razy dzwoniłam do banku w tej sprawie.Dopiero jak podałam linka do strony banku,na której jest podany ów SWIFT, dostałam odpowiedź,że moja sprawa została przekazana do odpowiedniego działu technicznego.To było prawie tydzień temu i od tego czasu, mimo kolejnego przypomnienia, cisza.
Sprawa ciągnie się od połowy grudnia!!!A mi bardzo są potrzebne te pieniądze.
Myslałam nawet o założeniu konta zagranicznego ale z tym jest chyba dużo zachodu i nie bardzo wiem gdzie.
Czy ktoś z Was może miał już takie problemy z EntroPay?Może postraszenie ich jakimiś instytucjami kontroli finansowej by pomogło (a propo gdzie takie są)?
BARDZO proszę o poradę!!!Przecież to niemożliwe żebym przez ponad miesiąc nie mogła wypłacić swoich pieniędzy!I wydaje się,że oni specjalnie grają na zwłokę.
 
Do góry Bottom